Розділ 2.3
Тема: „Технологія проектування як педагогічна технологіяˮ
Зміст:
1. Підготовка дітей до роботи над ігровим проектом.
2. Основний етап роботи над ігровим проектом.
- Кінцевий етап проектування ігрової програми: презентація проекту.
Ключові слова: «технологія», «проектування», «презентація», «рефлексія», «апробація».
Цілі та завдання вивчення розділу.
Успішне вивчення розділу дозволяє:
Чітко усвідомлювати та визначати технологію проектування як педагогічну технологію.
Характеризувати етап підготовки дітей до роботи над ігровим проектом.
Знати складові основного етапу роботи над ігровим проектом.
Вивчити особливості кінцевого етапу проектування ігрової програми: презентація проекту.
Володіти ключовими поняттями: «технологія», «проектування», «презентація», «рефлексія», «апробація»
Читайте також: - IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту
- IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
- V розділ. Товарна політика підприємства
- VI розділ. Маркетингова цінова політика
- VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
- VIII розділ. Маркетингова політика комунікацій
- А) Роздільне складання таблиць (За підручником Богдановича М.В.)
- Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
- Актив і пасив балансу складаються також з певних розділів.
- Активи, що реалізуються повільно (А3) – це статті 2-го розділу активу балансу, які включають запаси та інші оборотні активи (рядки 100 до 140 включно, а також рядок 250).
- Аналіз бойових дій пожежних підрозділів
- Б – розділення гелю на дві фази
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|