МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Вивчення помологічних сортів та оцінка якості насіннєвих плодівЗавдання 1. Вивчити анатомічну будову насіннєвих плодів (намалювати будову насіннєвих плодів у поперечному розрізі). Завдання 2. Записати сортовідмінні ознаки яблук і груш, які районовані в Україні. Характеристику цих сортів дати Для виконання завдання використовують енциклопедично- довідкове видання «Помологія» (том І), муляжі помологічних сортів яблук і груш, натуральні зразки. Завдання 3. Вивчити хвороби і пошкодження насіннєвих плодів. У журналі лабораторних робіт описують хвороби і пошкодження зразків, порівнюючи їх з муляжами і малюнками цих хвороб і пошкоджень (табл. 3.29). Таблиі{я 3.29
Завдання 4. Визначити якість яблук різних помологічних сортів за стандартом. Визначають помологічний сорт і помологічну групу яблук, які представлені для оцінки якості. Керуючись вимогами до якості яблук за стандартом, визначають їх товарний сорт. Для цього кожний середній зразок яблук сортують на фракції за розміром, зовнішнім виглядом і допуском відхилення від норми стандарту на плоди вищого, 1, II і III товарних сортів. Залежно від виду і ступеня пошкодження або хвороби плоди з дефектами поділяють на категорії: нестандартні, технічний брак і абсолютний брак. Якщо середній зразок партії яблук є неоднорідний за розміром, то після калібрування і сортування в ньому може бути 4 фракції стандартних плодів (вищого, І, II, III сортів), одна фракція нестандартних плодів і дві фракції відходів (технічний брак і абсолютний брак), тобто разом сім фракцій. Кожну з них слід окремо зважити і записати масу. Наявність яблук кожної фракції обчислюють у відсотках відносно маси середнього зразка. Масу плодів фракції обчислюють у відсотках від кожного товарного сорту (а також нестандартної продукції) Вміст браку визначають за відношенням маси кожної з цих фракцій до маси всього середнього зразка і зазначають окремо від результатів оцінки якості партії у відсотках. Результати дослідження записують у табл. 3.30. Таблиця 3.30
У висновку щодо якості даної партії яблук враховують допустимі стандартом відхилення до кожного товарного сорту, з'ясовують, що є основою для переведення яблук у нижчий сорт, вивчають вимоги стандарту. Завдання 5. Провести дегустаційну оцінку яблук. Дегустаційну оцінку яблук провадять за 5-баловою системою. Кожний студент заносить результати до дегустаційної картки. Для характеристики органолептичних показників і дегустаційної оцінки яблук за 5-баловою шкалою використовуються такі терміни: Зовнішній вигляд: плоди дуже красиві, великі, правильної форми, виділяються із групи сортів - 5; плоди правильної форми, красиві, привабливі - 4; плоди задовільної форми привабливості, невеликі, типові за формою - 3; плоди некрасиві, дрібні, непривабливі - 2; плоди дуже некрасиві і непривабливі - 1. Консистен ція: соковита, дуже приємна, без ознак крохмалю -5; соковита, приємна, з легкою борошнистістю - 4; малосоковита, більш борошниста - 3; борошниста, пухла, несоковита - 2. Смак і аромат: плоди дуже смачні з приємним сильно вираженим ароматом - 5; плоди смачні з ароматом - 4; плоди задовільного смаку, без аромату - 3; плоди незадовільного смаку, без аромату - 2; плоди поганого смаку, без аромату - 1. Загальну дегустаційну оцінку сорту яблук розраховують як середнє арифметичне із загальної оцінки. Результати дегустації сортів яблук заносять до табл. 3.31. Таблиця 3.31
Загальна дегустаційна оцінка яблук за 5-баловою системою відповідно, балів: 5 - плоди відмінної якості; 4 - плоди доброї якості; З - плоди задовільної якості; 2 - плоди поганої якості; 1 - плоди дуже поганої якості.
Контрольні питання 1. Анатомічна будова насіннєвих плодів. 2. Особливості хімічного скпаду насіннєвих плодів. 3. Товарознавча характеристика помологічних сортів насіннєвих плодів. 4. Хвороби і пошкодження насіннєвих плодів. 5. Вимоги до якості насіннєвих плодів. 6. Методика дегустаційної оцінки якості насіннєвих плодів. 7. Зберігання насіннєвих плодів.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|