МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Вивчення асортименту та оцінка якості ферментованих овочів і плодівЗавдання 1. Вивчити асортимент ферментованих овочів і плодів з урахуванням особливостей рецептур їх виробництва. Характеристику асортименту записують у табл. 3.43 Таблиця 3.43
Завдання 2. Вивчити правила відбору проб і методи визначення співвідношення складових, масової частки кислот, харчової солі, спирту, ферментованих овочів і плодів. Результати досліджень записати в табл. 3.44. Таблигія 3.44
Завдання 3. Визначити якість ферментованих овочів і плодів. Вивчають вимоги стандартів до якості ферментованих овочів і плодів, потім проводять їх органолептичну оцінку якості. Результати досліджень записують у табл. 3.45. Таблиця 3.45
Визначають фізико-хімічні показники якості ферментованих овочів і плодів, масову частку кухонної солі - за ГОСТ 12230-68, загальну кислотність - за ГОСТ 12229-66, співвідношення складових - за ГОСТ 12231-66. Результати досліджень записують у табл. 3.46. Таблиця 3.46
Користуючись вимогами чинних стандартів на кожний вид ферментованих овочів і плодів, за результатами органолептичних і фізико-хімічних досліджень, дати висновок щодо якості досліджених зразків.
Контрольні питання
1. Ферментація овочів і плодів - біологічний спосіб консервування, його сутність. 2. Фізико-хімічні і біологічні процеси, які відбуваються в овочах і плодах під час ферментації. 3. Технологія виробництва ферментованих капусти, огірків, томатів, кавунів, перцю, баклажанів, кабачків. 4. Асортимент та вимоги до якості ферментованих овочів і плодів. 5. Характеристика тари, яку використовують для ферментації овочів і плодів. 6. Прогресивні способи ферментації овочів і плодів. 7. Зберігання ферментованих овочів і плодів.
Приймання, зберігання та оцінка якості плодоовочевих товарів на основі вирішення ситуаційних завдань Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|