Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Перевірка домашнього та самостійного завдання.

3. Обговорення питань, закріплення знань з сутності основних понять заняття:

3.1 Поняття про колектив і його значення.

3.2 Види і структура колективу.

3.3 Динаміка розвитку колективу.

3.4 Шляхи згуртування колективу.

3.5 Педагогічне керівництво колективом.

 

4.Виконання практичних завдань

Завдання 1. Що таке змагання як метод колективного виховання? З приведених відповідей оберіть правильний і обґрунтуйте свій вибір.

1. Змагання — це гра, в якій визначається переможець.

2. Змагання — це шлях закріплення досягнутих результатів.

3. Змагання — це метод формування й закріплення необхідних якостей особистості в процесі порівняння власних результатів з досягненнями інших членів колективу.

4. Змагання — метод встановлення переваги одних вихованців перед іншими в колективі.

5. Змагання — це метод, що використовується з метою згуртування колективу.

6. Змагання — це прагнення до пріоритету будь-якими шляхами.

 

Завдання 2. Класний керівник хотів, щоб учні вміли поводитися в різних ситуаціях. З цією метою він провів кілька бесід про зовнішній вигляд і гарні манери. Учні з увагою слухали свого класного керівника, ставили багато запитань. Але невдовзі педагог відзначив, що ніяких позитивних змін у поведінці вихованців не відбулося.

Чому? Проаналізуйте запропоновані причини відсутності в поведінці учнів позитиних змін.

1. Учні не все зрозуміли й запам’ятали.

2. Життя, поведінка оточуючих не викликали у вихованців бажання покращувати свою поведінку.

3. Не було наглядного прикладу.

4. Життя, практика відносин не вимагають позбавлення поганих звичок.

5. В групі немає прикладів для наслідування, вони не були виділені й визначені.

Обґрунтуйте власне пояснення проблеми.

Завдання 3. Основою згуртування колективу є сумісна колективна діяльність. Запропонуйте групові форми сумісної колективної діяльності учнів ПТНЗ у таких напрямах: навчальна; трудова; пізнавальна; суспільнокорисна; дозвільна; творча; комунікативна.

 


Читайте також:

  1. II. Перевірка домашнього завдання.
  2. II. Перевірка домашнього завдання.
  3. II. Перевірка домашнього завдання.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Практичні завдання.
  11. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  12. V. Завдання.




Переглядів: 889

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Перевірка домашнього та самостійного завдання. | Обговорення питань з вивчення колективу учнів ПТНЗ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.