МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Практичне завданняУ заборонений для полювання час, член товариства мисливців гр-н Г. на території мисливського заказника поставив петлю, до якої потрапив лось. Доставити м’ясо додому він не зміг, тому воно стало непридатним до вживання. Після встановлення факту його браконьєрства гр-н Г. був оштрафований і позбавлений права полювання на два роки. Він добровільно сплатив суму компенсації за заподіяну шкоду 500 грн., проте вартість м’яса з нього не стягувалась, оскільки воно не було ним використане.
Зробити висновок у справі. Які території закриті для полювання? Що слід вважати незаконно добутою продукцією полювання?
Завдання для самостійної роботи (2 години) 1. Форми права власності на тваринний світ. 2. Суб'єкти та об'єкти права власності на тваринний світ. 3. Правові форми набуття у власність об’єктів тваринного світу. 4. Правове регулювання мисливства та рибальства. 5. Особливості майнової (таксової) відповідальності за шкоду, заподіяну видам тварин, занесеним до Червоної книги України. 6. Порушення законодавства у галузі використання, відтворення та охорони тваринного світу як підстави адміністративної і кримінальної відповідальності. ТЕМА 17. ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ОХОРОНИ, ВИКОРИСТАННЯ ТА ВІДТВОРЕННЯ РОСЛИННОГО СВІТУ Лекція (2 години) 1. Загальна характеристика законодавства про охорону рослинного світу. 2. Види природних рослинних ресурсів. 3. Правове регулювання охорони і використання природних рослинних ресурсів. 4. Особливості правової охорони зелених насаджень в населених пунктах.
Завдання для самостійної роботи (2 години) 1. Форми права власності на рослинний світ. 2. Суб'єкти та об'єкти права власності на рослинний світ. 3. Правові форми набуття у власність об’єктів рослинного світу. 4. Юридична відповідальність за порушення законодавства про охорону рослинного світу. ТЕМА 18. ПРАВОВА ОХОРОНА АТМОСФЕРНОГО ПОВІТРЯ Лекція (2 години) Атмосферне повітря як об’єкт правового регулювання охорони і використання. Правові заходи щодо забезпечення охорони атмосферного повітря. Юридична відповідальність за порушення законодавства про охорону атмосферного повітря.
Семінар (1 година) 1. Атмосферне повітря як об’єкт правового регулювання охорони і використання. 2. Поняття правової охорони атмосферного повітря. 3. Правові заходи щодо забезпечення охорони атмосферного повітря. 4. Відповідальність за порушення законодавства про охорону атмосферного повітря. Читайте також:
|
||||||||
|