МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Практичне завданняСільськогосподарське підприємство звернулось до Господарського суду з позовом до заводу „Хімреактив” про відшкодування збитків, завданих викидами забруднюючих речовин в атмосферне повітря, внаслідок яких було знищено 5 га плодово-ягідних дерев. Представник заводу проти позову заперечував, стверджуючи, що їх підприємство оснащене всіма передбаченими проектом вводу в експлуатацію очисними спорудами, і таким чином, їх діяльність не спричиняє шкоди атмосферному повітрю.
Вирішить справу. Охарактеризуйте особливості відповідальності за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону атмосферного повітря.
Завдання для самостійної роботи (3 години) 1. Правове регулювання стандартизації і нормування в галузі охорони і використання атмосферного повітря. 2. Нормативи в галузі охорони атмосферного повітря. 3. Державний облік у галузі охорони атмосферного повітря. 4. Моніторинг у галузі охорони атмосферного повітря.
ТЕМА 19. ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОРИСТАННЯ ТА ОХОРОНИ ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ВИКЛЮЧНОЇ (МОРСЬКОЇ) ЕКОНОМІЧНОЇ ЗОНИ ТА КОНТИНЕНТАЛЬНОГО ШЕЛЬФУ УКРАЇНИ Лекція (2 години) 1. Визначення виключної (морської) економічної зони та континентального шельфу. Правовідносини у галузі охорони і використання виключної (морської) економічної зони та континентального шельфу. 2. Правове забезпечення охорони живих ресурсів виключної (морської) економічної зони та континентального шельфу: особливості правової охорони рибних ресурсів і морської середи. 3. Правова охорона виключної (морської) економічної зони та континентального шельфу при проведенні наукових досліджень і створенні штучних островів. Завдання для самостійної роботи (3 години) 1. Законодавство про виключну (морську) економічну зону та його місце в системі екологічного законодавства. 2. Особливості суб'єктного, об'єктного складу та змісту правовідносин у галузі охорони і використання виключної (морської) економічної зони. 3. Правові заходи щодо захисту і збереження морського середовища у виключній (морській) економічній зоні. 4. Правопорушення в галузі охорони і використання виключиш (морської) економічної зони як підстави юридичної відповідальності. 5. Особливості реалізації правовідносин щодо охорони і використання природних багатств континентального шельфу. 6. Правові форми використання природних багатств континентального шельфу. 7. Правова охорона континентального шельфу. ТЕМА 20. ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФОРМУВАННЯ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ Читайте також:
|
||||||||
|