МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Процес маркетингових досліджень
Процес маркетингових досліджень складається з наступних етапів: 1. Визначення проблеми і постановка цілей дослідження. 2. Попередній аналіз наявної інформації, вивчення факторів, що обумовлюють потребу в додатковій інформації. Обґрунтування необхідності проведення маркетингових досліджень. 3. Ухвалення рішення про проведення маркетингових досліджень і визначення об'єкта дослідження. 4. Оцінка можливих джерел і способів збору інформації, визначення ефективності затрачуваних фінансових коштів і засобів праці. 5. Розробка плану проведення маркетингових досліджень. 5.1. Визначення задач, що повинні бути вирішені для досягнення цілей маркетингових досліджень. 5.2. Оцінка можливих методів досліджень (суцільне чи вибіркове). 5.3. Вибір найбільш ефективних методів. 5.4. Розробка докладного плану проведення вибіркового дослідження, якщо прийнято рішення про проведення саме вибіркового дослідження. 5.4.1. Визначення представницького чи репрезентативного обсягу вибіркової сукупності. 5.4.2. Визначення способів вибірки (випадкова, механічна, типова, районована). 5.4.3. Визначення методів одержання первинної інформації (спостереження, опитування, експерименти). 5.4.4. Визначення методів обробки, аналізу, узагальнення даних і прогнозування розвитку досліджуваної проблеми. 5.4.5. Оцінка очікуваної чи можливої ефективності вибіркового дослідження. 6. Збір даних. 6.1. Вторинних - із внутрішніх і зовнішніх джерел інформації. 6.2. Первинних - шляхом спостереження, опитувань, експериментів. 6.3. Визначення вірогідності даних. 7. Реєстрація, обробка даних і аналіз інформації за допомогою економіко-статистичних і економіко-математичних методів і використання персональних комп'ютерів. 8. Інтерпретація результатів, формулювання висновків і розробка конкретних рекомендацій. 9. Підготовка і представлення звіту, що повинен містити наступні розділи. 9.1. Короткий огляд результатів дослідження. 9.2. Характеристика дослідження (мети дослідження, види джерел даних). 9.3. Використані методики і методи проведення дослідження. 9.4. Види даних, джерела їхнього одержання, розраховані показники, характеристики, виявлені труднощі і недоліки дослідження. 9.5. Аналіз даних, формулювання висновків з обґрунтуванням і приведенням таблиць, графіків, схем. 9.6. Висновок: висновки і рекомендації з використанням результатів дослідження. Цей звіт представляється замовнику. 10. Оцінка ефективності заходів, прийнятих на основі дослідження. При проведенні маркетингових досліджень важливе значення має вибір методів дослідження (таблиця 3.4).
Таблиця 3.4 – Методи, які використовуються при проведенні маркетингових досліджень
Продовження таблиці 3.4
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||
|