Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 6. Маркетингова політика розподілу

 

6.1. Розподіл у системі маркетингу: сутність, принципи, канали розподілу.

6.2. Процес вибору системи та стратегій розподілу.

6.3. Маркетингові системи у вдосконаленні управління розподілом.

6.4. Маркетингові рішення в оптовій та роздрібній торгівлі.

6.5. Мерчандайзинг: сутність та заходи його здійснення.

 

Навчальні цілі:

 

· сформувати уявлення про сутність і склад системи розподілу у маркетингу;

· охарактеризувати типи і рівні каналів розподілу;

· розглянути етапи процесу вибору системи і стратегії розподілу;

· висвітлити рішення підприємства щодо визначення структури каналів розподілу;

· визначити зміст стратегій розподілу;

· обґрунтувати значення маркетингових систем у вдосконаленні управління розподілом;

· охарактеризувати типи маркетингових систем;

· охарактеризувати функції і форми оптової торгівлі в системі маркетингу;

· висвітлити маркетингові рішення в оптовій торгівлі;

· показати роль і функції роздрібної торгівлі в системі маркетингу;

· охарактеризувати маркетингові рішення в роздрібній торгівлі;

· визначити сутність, цілі і завдання мерчандайзингу;

· виділити основні заходи мерчандайзингу.

 

Розподіл у системі маркетингу: сутність, принципи,


Читайте також:

  1. I. Доповнення до параграфу про точкову оцінку параметрів розподілу
  2. IV. Політика держав, юридична регламентація операцій із золотом.
  3. V розділ. Товарна політика підприємства
  4. VI розділ. Маркетингова цінова політика
  5. VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
  6. VIII розділ. Маркетингова політика комунікацій
  7. VIII. Маркетингова політика комунікацій.
  8. Авоматизація водорозподілу регулювання за нижнім б'єфом з обмеженням рівнів верхнього б'єфі
  9. Автоматизація водорозподілу з комбінованим регулюванням
  10. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  11. Автоматизація водорозподілу регулювання зі сталими перепадами
  12. Автоматизація водорозподілу регулюванням з перетікаючими об’ємами




Переглядів: 592

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методи маркетингового ціноутворення | Канали розподілу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.