МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Моніторинг інновацій як основа цілеспрямованого новаторстваНині Японія одна із світових лідерів, яка успішно створює власні інновації. У японських компаніях багато вдалих ідей з'являються у процесі взаємодії вищих управлінців із низовими ланками. Результатами такої взаємодії є, наприклад, двигун «Хонда», годинник «Сейко», камери з автоматичним фокусуванням «Конісі», копіювальна машина «Кенон», оптичні волокна «Сумімо-то» та ін. За допомогою новацій ресурси отримують можливість створювати нові матеріальні цінності. Як зазначає П. Друкер, у природі в чистому вигляді немає такої речі, як ресурс доти, доки людина не зрозуміє, як його використовувати й не помітить економічної доцільності цього. Протягом певного часу вважалося, що кожна рослина – це просто бур'ян, а кожен мінерал – просто ще один камінець. Вони були прикрими явищами, що робили землю неродючою. Пеніциліновий гриб вважали паразитом і аж ніяк не ресурсом, поки у 20-ті роки XX ст. лондонський лікар А. Флемінг не відкрив його антибактеріологічні властивості, що перетворило пліснявий гриб на цінний ресурс. Інноваційна діяльність підприємства має бути чітко зорієнтована на створення або залучення тих новацій, які за існуючих умов можуть дати найбільшу віддачу. Це можливе лише за умов моніторингу(англ. monitoring, від лат. monitor – той, що контролює, попереджує) кон'юнктури ринку й систематичного цілеспрямованого новаторства. Товар-новацію слід оцінювати за характеристиками, що формують його споживчу вартість: – характеристики, пов'язані з основним призначенням продукту – потребою, яку він задовольняє; – фізичні характеристики товару (якість, спеціальні характеристики, марка, пакування та ін.); – характеристики, що доповнюють споживчу вартість товару так званим нематеріальним чином (умови постачання, сервіс, гарантії, ціна тощо); – особливості споживачів на обраному сегменті ринку, що має важливе значення для правильного позиціонування на ньому товару (переваги перед конкурентами, нові можливості, імідж тощо). Підприємство, що робить ставку на товар-новацію, мусить, з одного боку, максимально врахувати можливості покупців, а з Моніторинг суб'єктів ринку з метою виявлення перспективних напрямів інноваційної діяльності передбачає: – Вивчення споживачів товару-інновації. – Аналіз умов конкуренції і рівня науково-технічного потенціалу підприємства. – Вивчення товару-новації. Здійснений за наведеною методикою аналіз умов діяльності підприємства вказуватиме напрями генерації ідей щодо способів задоволення суспільного попиту з врахуванням можливостей підприємства. Читайте також:
|
||||||||
|