Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання №1.

1.1. Розподілити наступні доходи між бюджетами відповідно до положень Бюд­жетного кодексу:

- акцизний збір із вироблених в Україні товарів, сплачений підприємством, що пе­ребуває у державній власності і розташовано на території міста обласного значення;

- податок з доходів фізичних осіб, сплачений на території сільської ради;

- плата за землю, сплачена на території міста обласного значення;

- плата за ліцензії на провадження певних видів господарської діяльності та сер­тифікати, що видаються обласними адміністраціями;

- державне мито, що справляється сільською радою;

- власні надходження бюджетних установ, що утримуються за рахунок коштів об­ласного бюджету;

- ринковий, що справляється в місті районного значення;

- мито на товари, що вивозяться суб'єктами підприємницької діяльності;

- кошти від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у комунальній власності міської ради;

- податок на додану вартість, сплачений підприємством, що належить до кому­нальної власності і розташована на території міста районного значення.

1.2. Вказати, які з доходів, що зараховуються до місцевих бюджетів враховуються та не враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів.

Завдання №2.

2.1. Проаналізувати законодавчі та інші нормативно-правові документи, які рег­ламентують систему оподаткування в Україні.

2.2. Проаналізувати (не менше ніж за три роки) статистичні дані, що характери­зують структуру податкових надходжень до державного бюджету України. Зробити відповідні висновки.

2.3. Встановити тенденції, проблеми акумуляції податкових надходжень до дер­жавного бюджету України.

2.4. Визначити напрями вдосконалення процедур акумуляції податкових надход­жень до державного бюджету України.

Завдання №3.

3.1. Проаналізувати законодавчі та інші нормативно-правові документи, які рег­ламентують систему місцевого оподаткування в Україні.

3.2. Проаналізувати (не менше ніж за три роки) статистичні дані, що характери­зують структуру податкових надходжень до місцевих бюджетів України. Зробити від­повідні висновки.

3.3. Встановити тенденції, проблеми акумуляції податкових надходжень до місце­вих бюджетів України.

3.4. Визначити напрями вдосконалення процедур акумуляції податкових надход­жень до місцевих бюджетів України.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 476

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Складові частини бюджету | Завдання №4.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.