МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тестові завдання1. Проект закону про Державний бюджет України розробляє: а) Міністерство економіки України; б) Міністерство фінансів України; в) Кабінет Міністрів України; г) комітет Верховної Ради України з питань бюджету. 2.Міністерство фінансів України: а) відповідає за складання проекту закону про Державний бюджет України; б) визначає основні організаційно-методичні засади бюджетного планування, які використовуються для підготовки бюджетних запитів і розроблення проекту Державного бюджету України та прогнозу Державного бюджету України на наступні за плановим два бюджетні періоди; в) не визначає основні організаційно-методичні засади бюджетного планування, які використовуються для підготовки бюджетних запитів і розроблення проекту Державного бюджету України та прогнозу Державного бюджету України на наступні за плановим два бюджетні періоди; г) відповідає за складання проекту закону про Державний бюджет України та визначає основні організаційно-методичні засади бюджетного планування, які використовуються для підготовки бюджетних запитів і розроблення проекту Державного бюджету України та прогнозу Державного бюджету України на наступні за плановим два бюджетні періоди. 3. На підставі основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на плановий і наступні за плановим два бюджетні періоди та аналізу виконання бюджету у попередніх та поточному бюджетних періодах Міністерство фінансів України: а) визначає загальний рівень доходів, видатків і кредитування для складання проекту Державного бюджету України; б) визначає загальний рівень доходів, видатків і кредитування бюджету та дає оцінку обсягу фінансування бюджету для складання проекту Державного бюджету України; в) визначає загальний рівень доходів, видатків і кредитування бюджету та дає оцінку обсягу фінансування бюджету для складання проекту Державного бюджету України та індикативних прогнозних показників Державного бюджету України на наступні за плановим два бюджетні періоди; г) дає оцінку обсягу фінансування бюджету для складання індикативних прогнозних показників Державного бюджету України на наступні за плановим два бюджетні періоди. 4. Проект Основних напрямів бюджетної політики на наступний бюджетний період розробляє: а) Міністерство економіки України; б) Міністерство фінансів України; в) Кабінет Міністрів України; г) Міністерство фінансів України спільно з іншими центральними органами виконавчої влади. 5. Міністерство фінансів України разом з іншими центральними органами виконавчої влади розробляє проект Основних напрямів бюджетної політики на наступний бюджетний період та подає його на розгляд до Кабінету Міністрів України: а) до 1 червня року, що передує плановому; б) до 20 березня року, що передує плановому; в) до 15 квітня року, що передує плановому; г) до 1 вересня поточного року. 6. Після розробки проекту Основних напрямів бюджетної політики на наступний бюджетний період до 20 березня року, що передує плановому, Міністерство фінансів України подає його на розгляд до: а) Кабінету Міністрів України; б) Верховній Раді України; в) Комітету Верховної Ради з питань бюджету; г) Президенту України. 7. Національний банк подає до Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України прогнозні монетарні показники на наступний рік: а) не пізніше 15 березня року, що передує плановому; б) до 15 квітня року, що передує плановому; в) до 15 березня року, що передує плановому; г) не пізніше 1 квітня року, що передує плановому. 8. Проект кошторису доходів та витрат Національного банку України на наступний рік подається до Верховної Ради та Кабінету Міністрів: а) не пізніше 15 березня року, що передує плановому; б) до 15 квітня року, що передує плановому; в) до 15 березня року, що передує плановому; г) до 1 квітня року, що передує плановому. 9. Проект кошторису доходів та витрат Національного банку України на наступний рік використовуються: а) для складання бюджетного запиту; б) для складання проекту закону про Державний бюджет України; в) для розробки проекту Основних напрямів бюджетної політики на наступний бюджетний період; г) для визначення прогнозних монетарних показників на наступний рік. 10. Кабінет Міністрів України не пізніше 1 квітня року, що передує плановому: а) розглядає прогнозні монетарні показники на наступний рік; б) схвалює проект кошторису доходів та витрат Національного банку України; в) розглядає та схвалює проект Основних напрямів бюджетної політики на наступний бюджетний період; г) складає проект закону про Державний бюджет України. 11. Після розгляду та схвалення проекту Основних напрямів бюджетної політики на наступний бюджетний період Кабінет Міністрів України подає його до Верховної Ради України: а) у триденний строк; б) у п 'ятиденний строк; в) у тижневий строк; г) протягом місяця. 12. Проект Основних напрямів бюджетної політики на наступний бюджетний період ґрунтується на: а) показниках бюджетних запитів; б) показниках Зведеного бюджету України; в) прогнозних монетарних показниках на наступний рік; г) прогнозних і програмних документах економічного та соціального розвитку. 13. Проект Основних напрямів бюджетної політики на наступний бюджетний період має містити положення щодо: а) основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, основних завдань бюджетної політики; б) пріоритетних завдань податкової політики, реалізації пріоритетних державних (цільових) програм; в) взаємовідносин державного бюджету з місцевими бюджетами, включаючи обґрунтування питомої ваги місцевих бюджетів у зведеному бюджеті України й інших питань, необхідних для складання проекту закону про Державний бюджет України; г) всі відповіді правильні. 14. Для підготовки проекту Державного бюджету України Міністерство фінансів України розробляє і доводить до головних розпорядників бюджетних коштів: а) інструкції з підготовки бюджетних запитів; б) показники взаємовідносин державного бюджету з місцевими бюджетами; в) розмір дотацій вирівнювання; г) всі відповіді правильні. 15. Міністерство фінансів України розробляє і доводить до головних розпорядників бюджетних коштів інструкції з підготовки бюджетних запитів у терміни: а) визначені Верховною Радою України; б) визначені Президентом України; в) визначені Кабінетом Міністрів України; г) визначені Міністерством фінансів України. 16. Інструкції з підготовки бюджетних запитів, яких зобов'язані дотримуватися усі розпорядники бюджетних коштів у процесі підготовки бюджетних запитів: а) можуть запроваджувати організаційні обмеження; б) можуть запроваджувати фінансові та інші обмеження; в) правильні відповіді а) та б); г) не можуть запроваджувати обмежень. 17. Головні розпорядники бюджетних коштів забезпечують складання бюджетних запитів для подання Міністерству фінансів України відповідно до вимог інструкції з підготовки бюджетних запитів: а) з урахуванням звітів про виконання паспортів бюджетних програм; б) з урахуванням висновків про результати контрольних заходів, проведених органами, уповноваженими на здійснення контролю за дотриманням бюджетного законодавства; в) з урахуванням положень Основних напрямів бюджетної політики на наступний бюджетний період; г) з урахуванням звітів про виконання паспортів бюджетних програм та висновків про результати контрольних заходів, проведених органами, уповноваженими на здійснення контролю за дотриманням бюджетного законодавства. 18. Головні розпорядники бюджетних коштів забезпечують складання бюджетних запитів для подання Міністерству фінансів України у терміни та порядку, встановлені: а) Бюджетним кодексом України; б) законом України про Державний бюджет України на відповідний рік; в) Міністерством фінансів України; г) правильної відповіді немає. 19. Головні розпорядники бюджетних коштів забезпечують: а) своєчасність подання Міністерству фінансів України бюджетних запитів; б) достовірність поданих Міністерству фінансів України бюджетних запитів; в) достовірність та зміст поданих Міністерству фінансів України бюджетних запитів; г) правильні відповіді: а) та в). 20. Подані Міністерству фінансів України бюджетні запити мають містити всю інформацію, необхідну для: а) аналізу показників проекту Державного бюджету України; б) аналізу показників Основних напрямів бюджетної політики на плановий період; в) аналізу індикативних прогнозних показників Державного бюджету України на наступні за плановим два бюджетні періоди; г) правильні відповіді: а) та в). 21. Міністерство фінансів України проводить аналіз бюджетного запиту, поданого головним розпорядником бюджетних коштів на етапі: а) підготовки до складання проекту Державного бюджету України; б) складання проекту Державного бюджету України; в) розгляду проекту Державного бюджету України; г) складання і розгляду проекту Державного бюджету України. 22. Рішення про включення бюджетного запиту до проекту Державного бюджету України приймає: а) розпорядник бюджетних коштів; б) головний розпорядник бюджетних коштів; в) Міністр фінансів України; г) Міністерство фінансів України. 23. Рішення про включення бюджетного запиту до проекту Державного бюджету України приймається на основі результатів аналізу, у тому числі: а) на підставі звітів про виконання паспортів бюджетних програм; б) на підставі висновків про результати контрольних заходів, проведених органами, уповноваженими на здійснення контролю за дотриманням бюджетного законодавства; в) правильні відповіді: а) та б); г) правильної відповіді немає. 24. Міністерство фінансів України розглядає та вживає заходів щодо усунення розбіжностей з головними розпорядниками бюджетних коштів під час: а) підготовки проекту Державного бюджету України; б) розгляду проекту Державного бюджету України; в) затвердження Державного бюджету України; г) правильної відповіді немає. 25. Пропозиції щодо термінів і порядку розгляду проекту закону про Державний бюджет України в Кабінеті Міністрів України вносить: а) Верховна Рада України; б) Президент України; в) голова Комітету Верховної Ради України з питань бюджету; г) Міністерство фінансів України. 26. Проект закону про Державний бюджет України подає Раді національної безпеки і оборони України по статтях, пов'язаних із забезпеченням національної безпеки і оборони України: а) Міністерство фінансів України; б) голова комітету Верховної Ради України з питань бюджету; в) Президент України; г) Кабінет Міністрів України. 27. Постанову про схвалення проекту закону про Державний бюджет України разом з відповідними матеріалами Кабінет Міністрів України подає: а) Верховній Раді України; б) Раді національної безпеки і оборони України; в) Президенту України; г) Верховній Раді України та Президенту України. 28. Проект закону про Державний бюджет України разом з відповідними матеріалами подається Кабінетом Міністрів України Верховній Раді України та Президенту України: а) до 1 вересня року, що передує плановому; б) не пізніше 1 вересня року, що передує плановому; в) до 15 вересня року, що передує плановому; г) не пізніше 15 вересня року, що передує плановому. 29. Пояснювальна записка до проекту закону про Державний бюджет України подається Кабінетом Міністрів України Верховній Раді України: а) до прийняття Кабінетом Міністрів України постанови по схвалення проекту закону про Державний бюджет України; б) до 1 жовтня року, що передує плановому; в) разом із проектом закону про Державний бюджет України; г) правильної відповіді немає. 30. Пояснювальна записка до проекту закону про Державний бюджет України має містити: а) інформацію про економічне становище держави та основні прогнозні макропоказ- ники економічного і соціального розвитку України на наступний бюджетний період, покладені в основу проекту Державного бюджету України; б) інформацію щодо врахування основних напрямків бюджетної політики на наступний бюджетний період; в) інформацію щодо обсягів державного боргу, в тому числі за типом боргового зобов 'язання, графіка його погашення, обсягів та умов державних запозичень; г) всі відповіді правильні. Читайте також:
|
||||||||
|