Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання до теми

Опрацювати теоретичні питання

1. Спортивні заходи в анімаційній діяльності.

2. Загальні відомості про спортивну анімацію.

3. Збереження і зміцнення здоров'я як головні функції спортивної анімації.

4. Гра як ефективна форма анімації в туризмі.

5. Поняття гри та її освітнього і виховного потенціалу.

6. Дитяча анімація як важливий сегмент туристської діяльності.

7. Особливості анімації в санаторно-курортній сфері.

Теми рефератів

1. Здоровий спосіб життя - основа спортивних анімаційних заходів.

2. Спортивна підготовка як основний аспект якостей аніматора.

3. Аеробіка. Сутність поняття та історія походження "аеробіки".

4. Класифікація аеробіки. Характерні риси оздоровчої аеробіки.

5. Інтелектуально-творчі ігри.

6. Соціальні ігри. Комплексні ігри. Шоу-ігри.

7. Анімаційні програми для дітей. Диференціація ігор відповідно до віку дітей.

8. Особливості діяльності дитячого аніматора.

Контрольні питання

1. Види й роль спортивних заходів в анімації.

2. Гра як засіб моделювання життєвих і навчальних проблемних ситуацій. Ефективність ігрового методу.

3. Розробка дозвіллєвих заходів з врахуванням вікових груп.

4. Значення дитячої гри в анімації. Основна техніка рухів.

5. Технологія анімаційної діяльності. Форми організації дозвілля на лікувальних курортах.

6. Анімаційні програми для сімейного кола.

Література:[11, c. 107–118; 12, с. 59–73; 30, c. 27–57; 32, c. 125–144].

 

Практичне заняття № 4

Тема. Музична та танцювальна анімація

Мета:знати етапи становлення музичної й танцювальної культури, основні підходи при розробці музичних і танцювальних анімаційних програм; уміти визначати особливості розробки музичних і танцювальних анімаційних програм в різних закладах розміщення туристів.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 400

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Короткі теоретичні відомості | Короткі теоретичні відомості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.