3. Збереження і зміцнення здоров'я як головні функції спортивної анімації.
4. Гра як ефективна форма анімації в туризмі.
5. Поняття гри та її освітнього і виховного потенціалу.
6. Дитяча анімація як важливий сегмент туристської діяльності.
7. Особливості анімації в санаторно-курортній сфері.
Теми рефератів
1. Здоровий спосіб життя - основа спортивних анімаційних заходів.
2. Спортивна підготовка як основний аспект якостей аніматора.
3. Аеробіка. Сутність поняття та історія походження "аеробіки".
4. Класифікація аеробіки. Характерні риси оздоровчої аеробіки.
5. Інтелектуально-творчі ігри.
6. Соціальні ігри. Комплексні ігри. Шоу-ігри.
7. Анімаційні програми для дітей. Диференціація ігор відповідно до віку дітей.
8. Особливості діяльності дитячого аніматора.
Контрольні питання
1. Види й роль спортивних заходів в анімації.
2. Гра як засіб моделювання життєвих і навчальних проблемних ситуацій. Ефективність ігрового методу.
3. Розробка дозвіллєвих заходів з врахуванням вікових груп.
4. Значення дитячої гри в анімації. Основна техніка рухів.
5. Технологія анімаційної діяльності. Форми організації дозвілля на лікувальних курортах.
6. Анімаційні програми для сімейного кола.
Література:[11, c. 107–118; 12, с. 59–73; 30, c. 27–57; 32, c. 125–144].
Практичне заняття № 4
Тема. Музична та танцювальна анімація
Мета:знати етапи становлення музичної й танцювальної культури, основні підходи при розробці музичних і танцювальних анімаційних програм; уміти визначати особливості розробки музичних і танцювальних анімаційних програм в різних закладах розміщення туристів.