Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання до теми

Опрацювати теоретичні питання

1. Вербальна анімація як невід’ємна складова ділової сфери.

2. Основи реалізації анімаційних програм свят, вечорів відпочинку та концертів.

3. Анімаційно-театралізовані вечори і їх функції.

4. Інноваційні підходи до організаційних питань анімації в туристській галузі.

5. Драматургія анімаційно-театралізованих програм.

6. Використання засобів у сценарній роботі. Художні засоби з елементами театралізації.

Теми рефератів

1. Напрямки вербальної анімаційної діяльності.

2. Тематичний і театралізований концерт.

3. Методи анімаційного показу.

4. Аніматор продажу і бізнес-заходів.

5. Чинники формування додаткових туристичних послуг.

6. Програма розважальних заходів у міні-клубі на тиждень.

7. Засоби клоунади, гумору, пародії, шаржу і ярмаркового свята.

Контрольні питання

1. Вербальна анімаційна діяльність на виставках, ярмарках, корпоративних заходах. Анімація урочистих обідів і вечорів.

2. Поняття й класифікація концертів.

3. Прийоми новизни й співучасті. Прийоми втілення змісту матеріалу.

4. Суть театралізації в анімації.

5. Сценарно-режисерський та драматургічний хід.

6. Специфіка літературно-сценарної роботи.

Література:[10, c. 76–95; 12, с. 67–76; 33, c. 12–15].

Практичне заняття № 6

Тема. Організація анімаційних шоу

Мета:знати різновиди анімаційних шоу та характерні ознаки сценічних і технічних шоу; вміти визначати способи театралізації анімаційних програм.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 489

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Короткі теоретичні відомості | Короткі теоретичні відомості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.027 сек.