Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання до теми

Опрацювати теоретичні питання

1. Сутність поняття "карнавал" та історія виникнення карнавалу.

2. Особливості анімації свят і фестивалів.

3. Анімація релігійних, міжнародних і державних свят.

4. Анімаційне пожвавлення фестивальних подій.

Теми рефератів

1. Карнавальний рух у світі.

2. Ритуальні й обрядові звичаї як основа карнавалу.

3. Історичне коріння події, традиції, обряди як складові програми дій свята. Календар свят.

4. Дитячі карнавали як гарантія продовження карнавальних традицій. Карнавальна атмосфера. Анімаційна карнавальна хода.

Контрольні питання

1. Індустрія карнавальних анімаційних розваг.

2. Поняття, класифікація, мета і завдання свят.

3. Анімаційний сервіс як форма збереження культурної спадщини.

4. Свята в туризмі як можливість розвитку творчої думки.

5. Особливості анімаційних реконструкцій у туризмі.

Література:[14, c. 132–174; 31, с. 276–340; 34, c. 150–156].


КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ

Практичні завдання складаються з трьох складових і оцінюються в 7 балів за такими критеріями:

– теоретико-практичне завдання – максимально 3 бали;

– реферативне завдання – максимально 3 бали;

– захист практичної роботи – максимально – 1 бал.

Максимальна кількість балів, яку може отримати студент у ході виконання та захисту практичних робіт з навчальної дисципліни «Організація туризму» («Організація анімаційної діяльності») дорівнює 60. З них:

– 7 балів – за якісно виконане та захищене практичне завдання (7 практичних робіт х 7 балів), тобто максимально 49 балів;

– 11 балів – за опитування під час практичного заняття.

Підсумковий контроль знань студентів з дисципліни «Організація туризму» («Організація анімаційної діяльності») – іспит. Максимальна кількість балів, яку студент може набрати, дорівнює 100 балам. Остаточна рейтингова оцінка з дисципліни розраховується як середня з балів поточного контролю з модулів «Організація туризму» («Організація анімаційної діяльності») та підсумкового контролю. Оскільки рейтингова оцінка не є єдиною системою оцінювання знань, то здійснюється перерахунок рейтингових балів у дійсні оцінки чотирибальної системи за такою схемою (табл. 1)

Таблиця 1 – Шкала оцінок

Оцінка за національною шкалою Проміжок за накопичувальною бальною шкалою Оцінка ECTS
екзамен залік
відмінно зараховано 90–100 А відмінно
добре 82–89 В дуже добре
74–81 С добре
задовільно 64–73 D задовільно
60–63 Е достатньо
незадовільно не зараховано 35–59 FX незадовільно (дозволяється перескладання)
1–34 F неприйнятно (повторне вивчення дисципліни)

СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 471

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Короткі теоретичні відомості | Ринок аудиторських послуг.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.