МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Сортувальні станціїДільничні станції Проміжні станції Робота станцій Горловині, нумеруються парними порядковими цифрами, у непарній горловині – непарними.
На проміжних станціях, розміщених як правило поблизу населених пунктів, крім прийому та відправлення поїздів, виконують також пасажирські та вантажні операції, причеплення вагонів до збірних і вивізним поїздам і відчеплення від них, подачу цих вагонів до навантажувально-розвантажувальних пунктів і їх прибирання. Колійний розвиток на проміжних станціях включає крім головних та приймально-відправних колій і навантажувально-розвантажувальні та витяжні колії. На цих станціях є пасажирські будівлі, платформи, вантажні склади, службово-технічні приміщення та деякі ін. Вони є : - прокольного типу (повздовжнього) - напівпродольного - з поперечним розміщенням приймально-відправних колій.
Назва виникла давно з перших залізниць, коли змінювали локомотиви через 100км. Вони діляться на станції з основним або оборотним депо, пунктом обертання локомотивів , пунктом зміни локомотивної бригади. Ті станції, що лишилися, виконують операції по формуванню дільничних і збірних поїздів, заміні локомотивів і бригад, технічному обслуговуванню рухомого складу в транзитних поїздах; посадка і висадка пасажирів, прийом , зберігання і видача вантажу, пошти, ремонт вагонів. Колії чітко спеціалізовані для виконання різних операцій. Кількість колій залежить від розмірів руху, характеру і тривалості роботи з поїздами, кількості вагонів, що переробляються і ін. Роблять як правило один сортувальний парк для всіх напрямків руху з витяжними коліями для маневрової роботи. В залежності від розташування колій і парків є дільничні станції з : поперечним, повздовжнім та напівповздовжнім розташування колій. Інколи при великих об’ємах з роботою вагонів – сортувальні гірки. Вокзали розміщують з боку населеного пункту. Для пасажирських поїздів роблять пасажирські платформи, тунелі для переходу, мости. На дільничних станціях з локомотивним депо споруди та колії локомотивного господарства повинні робити мінімальні затрати часу на екіпіровку локомотивів, і забезпечити безпечне переміщення локомотивів в межах території депо. Для вантажних операцій на дільничних станціях в залежності від навантаження і об’єму вантажних робіт організовують вантажні двори, складові приміщення, платформи, контейнерні пункти, вагонні ваги і ін.
На сортувальних станція розподіляють (сортують) вагони по пунктам призначення і формують з цих вагонів поїзди, що слідують на великі відстані без зупинки на перероблення в дорозі. Розміщуються як правило в районах масового зародження або погашення вагонопотоків, на підходах до великих промислових центрів, портів, на великих залізничних вузлах. В залежності від їх ролі в організації вагонопотоків діляться на : основні станції (формують поїзди далеких призначень, що слідують без переробки через кілька попутних сортувальних станцій) , станції районного значення (поїзди, що слідують на ділянки, розташовані до основних сортувальних станцій) і допоміжні (обслуговують місцеве навантаження та розвантаження – великі промислові центри). Колії об’єднують в окремі спеціалізовані парки: - для прийому поїздів; при розташуванні таких парків перед сортувальним гірками їх називають перед гірковими; - сортувальні – накопичуються вагони за призначенням, встановленим планом формування, і формують з таких вагонів потяги відповідного призначення; - відправлення потягів; коли поїзди рухаються транзитом.
Сортувальні станції бувають односторонніми(мають одну систему сортувальних пристроїв для опрацювання вагонів парного і непарного напрямку) і двосторонніми (дві системи сортувальних пристроїв, кожна спеціалізована для сортування вагонів визначеного – парного або непарного - напрямку) .
Читайте також:
|
||||||||
|