МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Законодавчий процес та інші парламентські процедуриКожна функція Верховної Ради України (законодавча, установча, контрольна) має свій порядок здійснення, який, як правило, називається процедурою, або процесом. Регламент Верховної Ради України виділяє законодавчу процедуру (Розділ IV) та визначає порядок розгляду Верховною Радою України питань за спеціальними процедурами (Розділ V), до яких віднесено: розгляд законопроектів про внесення змін до Конституції України (Глава 25); затвердження Державного бюджету України і контроль за його виконанням (Глава 26); порядок проведення Верховною Радою України урочистого засідання з приводу складення присяги Українському народові новообраним Президентом України (Глава 27); заслуховування Верховною Радою України щорічних та позачергових послань Президента України (Глава 28); порядок дострокового припинення повноважень Президента України у зв'язку з неможливістю виконання ним своїх повноважень за станом здоров'я, а також у разі усунення Президента України з поста в порядку імпічменту (Глава 29); розгляд питань про затвердження указів Президента України про введення воєнного чи надзвичайного стану в Україні або в окремих її місцевостях, про загальну або часткову мобілізацію, про оголошення окремих місцевостей зонами надзвичайної екологічної ситуації та оголошення за поданням Президента України стану війни чи укладення миру, схвалення рішення Президента України про використання Зброй них Сил України та інших військових формувань у разі збройної агресії проти України (Глава ЗО); надання Верховною Радою законом згоди на обов'язковість міжнародних договорів України та денонсація міжнародних договорів України (Глава 31); при ні.пення чи обрання на посади, звільнення з посад, надання МОДИ на призначення чи звільнення з посад посадових осіб, ви-іпііісння питання про відставку Прем'єр-міністра України, членні Кабінету Міністрів України та висловлення недовіри Гене-і'.иіьному прокуророві України у випадках, передбачених Кон-і штуцією України (Глава 32); порядок складення присяги Упов-ін цідженим Верховної Ради України з прав людини, членами Ипіцої ради юстиції, суддями Конституційного Суду України, ... нами Центральної виборчої комісії (Глава 33); розгляд пи- і п і ь про згоду на притягнення до кримінальної відповідальнос-п втримання чи арешт народного депутата України, затриманий чи арешт судді Конституційного Суду України, судді суду ігальної юрисдикції (Глава 34); порядок дострокового притінення повноважень народного депутата України (Глава 35). v Розділі III Регламенту також визначено процедуру форму- .. пін органів Верховної Ради України, обрання, призначення 1.1 підкликання її посадових осіб, а у розділі VI — процедуру ВОЛІ ляду питань, пов'язаних із здійсненням контрольних функції! Верховною Радою України. I ^упинимося детально на характеристиці законодавчої про- ін цури, яка визначає порядок реалізації пріоритетної законодав чої функції Верховної Ради України. II ри цьому слід зауважити, що терміни «законодавчий про- п'. • та «законотворчість» не є тотожними. Під законотворчіс- і н і рі кіуміють більш широке поняття, ніж законодавчий процес. і.н і ніотворчість передбачає не лише діяльність, пов'язану з прий- им закону, а й вияв та аналіз основних питань, що потребу ють іаконодавчого регулювання, встановлення мети такого ре гулювання, підготовку законопроектів1. Законодавчий процес поділяється на види: • конституційний процес, що визначає порядок унесення імііі до Конституції України (статті 154—159 Конституції України); • юичайний законодавчий процес, що визначає порядок прий няття, зміни, скасування законів або призупинення їх дії. ' Мудра О. М. Конституційний статус суб'єктів права законодавчої іні- Читайте також:
|
||||||||
|