Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПРАКТИЧНА РОБОТА №5

УГОДА
про міжнародне залізничне вантажне сполучення (СМГС) (Частина 2)
(Витяг)

Розділ III. ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ ПЕРЕВЕЗЕННЯ

Стаття 15
Сплата провізних платежів

§ 1. Провізні платежі стягуються:

1) за перевезення по залізницях відправлення - з відправника на станції відправлення або відповідно до діючих на залізницях відправлення внутрішніми правилами;

2) за перевезення по залізницях призначення - з одержувача на станції призначення або в відповідності з діючими на залізницях призначення внутрішніми правилами;

3) за перевезення по транзитних залізницях - з відправника на станції відправлення або з одержувача на станції призначення. При перевезенні через кілька транзитних залізниць допускається оплата за перевезення по одній або декількох транзитних залізницях відправником, а по решті дорогах - одержувачем. Зазначений порядок оплати провізних платежів можливий при наявності відповідних договорів між залізницями;

4) за перевезення по транзитних залізницях - з відправника або одержувача через платника (експедиторську організацію, фрахтового агента й ін.), що має договір з кожною транзитною залізницею на оплату провізних платежів.

§ 6. Провізні платежі і штрафи стягуються залізницями у валюті країни, де проводиться сплата. Якщо провізні платежі не виражені у валюті країни, в якій вони повинні бути стягнуті, то вони перераховуються у валюту цієї країни за курсом дня і місця платежу.

§ 7. Умови цієї статті не застосовуються, якщо між станціями залізниць двох сусідніх країн встановлений прямий тариф, що передбачає інший порядок справляння провізних платежів.

Стаття 17
Видача вантажу. Розшук вантажу

§ 1. Після прибуття вантажу на станцію призначення залізниця зобов'язана видати вантаж, оригінал накладної і лист повідомлення про прибуття вантажу (листи 1 та 5 накладної) одержувачу по сплаті їм залізниці всіх належних за накладною провізних платежів; одержувач зобов'язаний оплатити провізні платежі і прийняти вантаж.

У відповідності з внутрішніми правилами, діючими на залізниці призначення, видача вантажу може бути проведена до оплати одержувачем провізних платежів.
Одержувач може відмовитися від приймання вантажу лише в тих випадках, коли якість вантажу внаслідок пошкодження, псування чи з інших причин змінилася настільки, що виключається можливість часткового або повного використання його за первісним призначенням.

§ 3. Тарні вантажі, маса яких визначається при упаковці і вказується на кожному вантажному місці, а також вантажні місця однакової стандартної маси видаються при справній тарі або упаковці без зважування.

§ 5. Якщо протягом 30 днів після закінчення терміну доставки вантажу він не видано одержувачу, то відправник або одержувач має право подати на залізницю заяву про розшук вантажу.

Заява про розшук вантажу не є пред'явленням претензії згідно зі статтею 29.

Стаття 18
Комерційний акт

§ 1. Залізниця повинна скласти комерційний акт, якщо під час перевезення або видачі вантажу вона робить перевірку стану вантажу, його маси або кількості місць, а також наявності накладної і при цьому встановлює:

1) повну або часткову втрату вантажу, недостачу маси, його пошкодження, псування або зниження якості вантажу з інших причин;

2) невідповідність між відомостями, зазначеними в накладній, і вантажем в натурі щодо найменування, маси, кількості місць вантажу, знаках (марках) та номерах місць вантажу, найменування одержувача та станції призначення;

3) відсутність накладної або окремих її листів з даного вантажу або вантажу за даною накладною;

4) відсутність або нестачу відправницького перевізних пристосувань, вказаних в накладній.

Комерційний акт складається також у разі виявлення порожнього приватного або зданого в оренду вагону без накладної або виявлення накладної без вагона.

Однак комерційний акт складається лише в тих випадках, коли вищезгадані несправності могли статися виключно з моменту прийняття вантажу до перевезення до моменту видачі його одержувачеві.

§ 7. Для встановлення причин і розміру втрати, недостачі маси вантажу, пошкодження, псування або зниження якості вантажу з інших причин, а також для визначення розміру шкоди може бути зроблена експертиза у відповідності з внутрішніми законами і правилами країни призначення вантажу.

Стаття 19
Заставне право залізниці

§ 1. В забезпечення всіх платежів, що випливають із договору перевезення, залізниця має заставне право на вантаж. Це право залишається в силі до тих пір, поки вантаж перебуває у віданні залізниці.

§ 2. Дія заставного права визначається внутрішніми законами і правилами тієї країни, де повинна відбуватися видача вантажу.

 

Розділ IV. ЗМІНА ДОГОВОРУ ПЕРЕВЕЗЕННЯ

Стаття 20
Право і порядок зміни договору перевезення

§ 1. Право зміни договору перевезення належить відправнику, а також одержувачу.
§ 2. Відправник може провести наступні зміни договору перевезення:

1) взяти вантаж із станції відправлення;

2) змінити станцію призначення. При цьому в разі необхідності слід вказати прикордонні станції, через які після зміни договору перевезення повинен проїхати вантаж, і платника за транзитні залізниці, що з'явилися в результаті зміни договору перевезення, якщо оплата провізних платежів по цих дорогах проводиться через платника (експедитора, фрахтового агента й ін).

3) змінити одержувача вантажу;

4) повернути вантаж на станцію відправлення.

§ 3. Одержувач може провести наступні зміни договору перевезення:

1) змінити станцію призначення вантажу в межах країни призначення;

2) змінити одержувача вантажу.

При цьому одержувач може призвести зміна договору перевезення на основі цієї Угоди тільки на вхідний прикордонної станції країни призначення і тільки тоді, коли вантаж ще не відправлений з цієї станції.

У тому випадку, коли вантаж вже проїхав вхідну прикордонну станцію країни призначення, зміна договору перевезення одержувачем проводиться тільки у відповідності з внутрішніми правилами, що діють на залізниці призначення.

§ 4. Зміна договору перевезення, яке призведе до поділу вантажу на частини, не допускається.

§ 5. Зміна договору перевезення здійснюється на підставі письмової заяви відправника або одержувача.

Станція відправлення підтверджує отримання заяви про зміну договору перевезення накладенням календарного штемпеля на дублікат накладної під заявою відправника, а також підписом працівника станції, який прийняв заяву, після чого вона повертає дублікат накладної відправнику.

§ 8. Відправник не відповідає за наслідки, що виникають в результаті зміни договору перевезення, здійсненого на підставі письмової заяви одержувача або телеграфного повідомлення станції призначення.

§ 10. Залізниця має право відмовити в зміні договору перевезення або затримати здійснення цієї зміни тільки у випадках, якщо:

1) це нездійсненно для станції залізниці призначення, яка повинна змінити договір перевезення, у момент одержання письмової заяви або телеграфного повідомлення станції відправлення або станції призначення;

2) це може порушити експлуатацію залізниці;

3) цьому суперечать внутрішні закони і правила країн, залізниці яких беруть участь у перевезенні;

4) при зміні станції призначення вартість вантажу не покриває всіх передбачуваних витрат по перевезенню до нової станції призначення, крім випадків, коли сума цих витрат вноситься негайно або гарантується.

 

Стаття 21
Перешкоди до перевезення і видачі вантажу

§ 1. Якщо на станції відправлення або на шляху прямування виникають перешкоди до перевезення вантажу, то залізниця вирішує, чи потрібно запитати вказівку відправника або доцільніше провести перевезення вантажу до станції призначення із зміною шляху проходження. Залізниця має право стягнути провізну плату за змінений шлях прямування і розташовувати відповідним додатковим терміном доставки, крім випадків, коли вина падає на залізницю.

§ 3. Якщо від відправника, повідомленого про перешкоди до перевезення або видачі вантажу, протягом 8 діб, а швидкопсувних вантажів протягом 4 діб з моменту направлення йому повідомлення станцією, на якій виникли перешкоди, не надійде жодних вказівок чи надійдуть нездійсненні вказівки, то з вантажем належить вчинити за внутрішніми правилами, чинним на тій залізниці, на якій виникли перешкоди.

Якщо швидкопсувним вантажам загрожує псування, залізниця, на якій виникла перешкода до перевезення або видачі вантажу, повинна чинити з вантажами у відповідності з внутрішніми правилами, що діють на цій залізниці, не чекаючи закінчення 4-добового терміну.

§ 5. Якщо вантаж був реалізований, то виручена від реалізації сума за вирахуванням належних залізниці провізних платежів відповідно до § 1 статті 13, штрафів та витрат, пов'язаних з реалізацією вантажу, видається відправнику. Якщо виручена від реалізації вантажу сума не покриває нарахованих платежів, то відправник зобов'язаний сплатити різницю.

Розділ V. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗАЛІЗНИЦЬ

Стаття 22
Солідарна відповідальність залізниць

§ 1. Залізниця, яка прийняла вантаж до перевезення за накладною СМГС, відповідальна за виконання договору перевезення на всьому шляху проходження вантажу до видачі його на станції призначення, а в разі перевідправлення вантажу в країни, залізниці яких не беруть участь в цій Угоді, - до оформлення перевезення по накладній іншої угоди про пряме міжнародне залізничне вантажне сполучення; у випадку перевідправлення вантажу з країн, які не беруть участь у цій Угоді, - після оформлення перевезення вантажу за накладною СМГС.

§ 2. Залізниця, яка прийняла вантаж до перевезення за накладною ЦІМ / СМГС, відповідальна за виконання договору перевезення з моменту прийняття вантажу до перевезення до моменту проставлення календарного штемпеля станції на місці перевідправлення, а у зворотному напрямку - з моменту проставлення календарного штемпеля станції на місці перевідправлення до видачі вантажу на станції призначення.

§ 3. Кожна наступна залізниця, беручи до перевезення вантаж разом з накладною, вступає тим самим у цей договір перевезення і приймає на себе виникаючі по ньому зобов'язання.

 

Стаття 23
Межі відповідальності

§ 1. Залізниця відповідальна в межах умов, встановлених цим розділом, за прострочення в доставці вантажу і за збиток, що виник внаслідок повної або часткової втрати, недостачі маси, пошкодження, псування або зниження якості вантажу з інших причин за час з моменту прийняття вантажу до перевезення до видачі його на станції призначення, а в разі перевідправлення вантажу в країни, залізниці яких не беруть участь в цій Угоді, - до оформлення перевезення вантажу за накладною іншої угоди про пряме міжнародне залізничне вантажне сполучення.

§ 2. Залізниця в будь-якому випадку її відповідальності не повинна відшкодовувати збитки в більшій сумі, ніж при повній втраті вантажу.

 

§ 3. Залізниця звільняється від відповідальності за повну або часткову втрату вантажу, зменшення маси, пошкодження, псування або зниження з інших причин якості вантажу, прийнятого до перевезення, якщо повна або часткова втрата, зменшення маси, пошкодження, псування або зниження якості вантажу з інших причин відбулися:

1) внаслідок обставин, які залізниця не могла запобігти та усунення яких від неї не залежало;

2) внаслідок неналежної якості вантажу, тари та упаковки при прийомі його до перевезення на станції відправлення або внаслідок особливих природних і фізичних властивостей вантажу, тари та упаковки, що викликали їх самозаймання і поломку, в тому числі бій і порушення герметичності скляної, поліетиленової, металевої, дерев'яної, керамічної та інших видів тари і упаковки, іржу, внутрішнє псування або тому подібні наслідки;

3) з вини відправника або одержувача або внаслідок їх вимог, в силу яких не можна покласти провину на залізницю;

4) з причин, пов'язаних з завантаженням чи вивантаженням вантажу, якщо навантаження чи вивантаження проводилася відправником або отримувачем; факт навантаження вантажу у вагон відправником встановлюється на підставі запису, зробленого ним у накладній у графі "Завантажено" відповідно до § 4 статті 9; якщо в цій графі відсутні відомості про те, ким завантажено вантаж, то вважається, що погрузка проводилася відправником;

5) внаслідок перевезення на відкритому рухомому складі вантажів, які допускаються до такого перевезення внутрішніми правилами, що діють на залізниці відправлення;

7) внаслідок відсутності у вантажу тари або упаковки, необхідної для його перевезення згідно § 1 статті 9, через що не була забезпечена схоронність вантажу при його перевезенні на всьому шляху його проходження;

8) внаслідок таких недоліків тари або упакування вантажу, що не могли бути виявлені залізницею шляхом його зовнішнього огляду при прийманні до перевезення вантажу на станції відправлення, через що не була забезпечена схоронність вантажу при перевезенні на всьому шляху його проходження;

9) внаслідок того, що відправник здав до перевезення предмети, які не допускаються до перевезення, під неправильним, неточним або неповним найменуванням;

10) внаслідок того, що відправник здав до перевезення вантажі, прийняті до перевезення на особливих умовах, під неправильним, неточним або неповним найменуванням чи без дотримання передбачених цією Угодою правил;

13) внаслідок невиконання або неналежного виконання митних або інших адміністративних правил відправником, одержувачем або уповноваженою особою.

 

§ 4. Залізниці звільняються від відповідальності:

4) за повну або часткову втрату знімних і запасних частин, що знаходяться в запломбованих автопоїздах, знімних автомобільних кузовах, причепах, напівпричепах, автомобілях, тракторах та інших самохідних машинах, якщо ці автопоїзда, знімні автомобільні кузови, причепи, напівпричепи, автомобілі, трактори та інші самохідні машини були видані одержувачу за справними пломбами або запірно-пломбувальними пристроями відправника, накладеними у відповідності з приписами § 3 Додатка 7 до СМГС і § 9 Додатки 21 до СМГС, а також без пошкодження і без зовнішніх ознак доступу, які могли б стати причиною повної або часткової втрати знімних і запасних частин.

Розтин вагонів, контейнерів, автопоїздів, знімних автомобільних кузовів, причепів, напівпричепів, автомобілів, тракторів та інших самохідних машин і заміна пломб або запірно-пломбувальних пристроїв засвідчується актом розкриття вагона, контейнера, автомобіля, трактора або іншої самохідної машини, автопоїзди, знімного автомобільного кузова, причепа, напівпричепа для проведення прикордонного, митного, санітарного, фітопатологічного та інших видів контролю та перевірок за формою Додатка 18, складеними залізницею, або відповідною відміткою про розтин, що вноситься залізницею в накладну в графу "Відмітки залізниці". Акт розтину засвідчується підписами відповідних осіб, які здійснювали контроль, підписом представника залізниці і накладенням календарного штемпеля станції, на якій була зроблена заміна пломб або запірно-пломбувальних пристроїв, а відмітка в накладній про розтин засвідчується підписом відповідного представника залізниці, на станції якої була проведена заміна пломб або запірно-пломбувальних пристроїв, накладенням календарного штемпеля цієї станції, а також підписами відповідних осіб, які здійснювали контроль, якщо підписи останніх передбачені внутрішніми законами і правилами країни проведення контролю або перевірки.

§ 5. Залізниці звільняються від відповідальності за невиконання терміну доставки вантажу в наступних випадках:

1) при заметах, повенях, обвалах та інших стихійних явищах на термін до 15 днів - за розпорядженням центрального органу залізниці відповідної країни;

2) за наявності інших обставин, що викликали призупинення або обмеження руху, - за розпорядженням уряду відповідної країни.

 

Стаття 24
Обмеження відповідальності при недостачі маси вантажу

§ 1. У відношенні вантажів, які внаслідок своїх особливих природних властивостей схильні до зменшення маси при перевезенні, залізниця не несе відповідальності незалежно від пройденої вантажем відстані за ту частину недостачі маси вантажу, що не перевищує нижченаведених норм:

1) 2% маси вантажів рідких або зданих до перевезення в сирому (свіжому) або у вологому стані, а також нижченаведених вантажів:

руди марганцевої та хромової;

мідного купоросу;

магнезії та іншого хімічної сировини навалом;

солі;

фруктів свіжих;

овочів свіжих;

шкір вироблених і шкур мокросолених;

тютюну;

м'яса свіжого, охолодженого;

цитрусових плодів і бананів, ягід свіжих;

2) 1,5% маси таких вантажів:

дров, лісоматеріалів, бамбука і вугілля деревного;

будівельних матеріалів мінерального походження;

жирів;

риби солоної, в'яленої;

речовин землеудобрітельних;

3) 1% маси таких вантажів:

мінерального палива;

коксу нафтового і кам'яновугільного;

руди залізної;

кори дерев;

вовни немитої;

хмелю;

мила;

коріння;

м'яса замороженого;

птиці битою всякої;

копченостей м'ясних всяких;

риби замороженої;

морепродуктів;

м'яса птиці замороженого;

ковбас та м'ясопродуктів всяких;

4) 0,5% маси всіх інших сухих вантажів, схильних убутку маси при перевезенні;

5) при перевезенні вантажів у скляній та інших видах тари, за фізичними властивостями яких має місце поломка і бій (п. 2 § 3 стаття 23) застосовується норма втрат в розмірі 1% від загальної кількості.

При перевезенні в перевантажувальному сполученні зазначених вище вантажів навалом, насипом або в цистернах норми убутку, наведені в пунктах 1-4 цього параграфа, підвищуються на 0,3% для кожної перевантаження даної відправки.

 

Розділ VI. ПРЕТЕНЗІЇ, ПОЗОВИ. ПРЕТЕНЗІЙНОЇ ТА ПОЗОВНОЇ ДАВНІСТЬ

Стаття 29
Претензії

§ 1. Право висунення претензій, заснованих на договорі перевезення, належить відправнику або одержувачу.

§ 2. Претензії повинні бути пред'явлені в письмовому вигляді з відповідним обгрунтуванням та зазначенням суми відшкодування відправником - до залізниці відправлення, а одержувачем - до залізниці призначення.

§ 5. У разі, коли претензія пред'являється від імені відправника або одержувача уповноваженою особою, то право на це пред'явлення має бути підтверджено довіреністю відправника або одержувача. Ця довіреність повинна відповідати внутрішнім законам і правилам тієї країни, до залізниць якій пред'явлена ​​претензія. Довіреність залишається у залізниці, до якої була пред'явлена ​​претензія.

§ 7. Пред'явлення претензій до залізниць провадиться:

1) у разі повної втрати вантажу;

2) у випадку часткової втрати, пошкодження, псування або зниження якості вантажу з інших причин;

3) у разі прострочення доставки вантажу;

4) у разі перебору провізних платежів.

§ 8. Залізниця зобов'язана в 180-денний строк з дня заяви претензії, підтвердженого поштовим штемпелем пункту відправлення або розпискою залізниці в отриманні безпосередньо пред'явленої претензії, розглянути цю претензію, дати відповідь претензієдавцю і при повному або частковому визнанні її сплатити йому належну суму.

§ 11. Залізниця, повідомляючи претензієдавцю про часткове або повне відхилення його претензії, зобов'язана повідомити йому підстави відхилення претензії і одночасно повернути документи, додані до претензійної заяви.

§ 12. У разі визнання з боку залізниці претензії, що підлягає задоволенню в повному розмірі, з представленими при претензійній заяві документами залізниця, регулююча претензію, чинить відповідно до внутрішніх правил, діючих на цій залізниці.

 

Стаття 30
Позови за договором перевезення. Підсудність

§ 1. Право пред'явлення позову, засноване на договорі перевезення, належить тій особі, яка має право заявити претензію до залізниці. Позов може бути пред'явлений тільки після заяви претензії у відповідності зі статтею 29.

§ 2. Позов може бути пред'явлений особою, яка має на те право, тільки до тієї залізниці, до якої була заявлена ​​претензія, і тільки в тому випадку, якщо нею не був дотриманий термін на розгляд претензії, встановлений в § 8 статті 29, або якщо протягом цього ж терміну залізниця повідомила заявника про відхилення претензії повністю або частково.

§ 3. Позов може бути пред'явлений тільки в належному суді тієї країни, залізницям якій була пред'явлена ​​претензія.

Стаття 31
Претензійна та позовна давність

§ 1. Претензії та позови відправника або одержувача до залізниць за договором перевезення, а також вимоги та позови залізниць до відправників або одержувачів про сплату провізних платежів, штрафів та про відшкодування збитків можуть бути заявлені протягом 9 місяців, за винятком претензій і позовів про прострочення в доставці вантажу, для пред'явлення яких встановлений 2-місячний термін.

§ 3. Пред'явлення відправником або отримувачем до залізниці письмової претензії, оформленої відповідно до статті 29, призупиняє перебіг строків давності, передбачених у § 1 цієї статті.

Повторні претензії, які містять раніше пред'явлені вимоги, не припиняють перебігу строків давності, передбачених у § 1 цієї статті.

§ 4. Претензії і вимоги, за якими минув строк давності, не можуть бути пред'явлені також і у вигляді позовів.

 

Розділ VII. РОЗРАХУНКИ МІЖ ЗАЛІЗНИЦЯМИ

Стаття 32
Розрахунки між залізницями

§ 3. Якщо дорога призначення видала вантаж без стягнення провізних платежів, які повинні бути стягнуті нею за договором перевезення з одержувача, то вона відповідальна за ці платежі перед залізницями, що брали участь в перевезенні.

§ 4. Розрахунки між залізницями, що виникають в результаті застосування цієї Угоди, здійснюються у відповідності зі спеціальним договором, що укладається між залізницями про порядок розрахунків.

Стаття 33
Вимоги між залізницями про повернення виплачених сум відшкодувань

§ 1. Залізниця, яка сплатила відповідно до цієї Угоди відшкодування за повну або часткову втрату або пошкодження вантажу, а також за прострочення в доставці вантажу, має право на одержання від інших залізниць, які беруть участь у перевезенні, виплаченого відшкодування, причому:

1) залізниця, з вини якої стався збиток, є винятково відповідальної за нього;

2) якщо збиток стався з вини кількох залізниць, то кожна з них відповідальна за шкоду, нею заподіяну;

3) якщо не може бути доведено, що збиток стався з вини однієї чи декількох залізниць, то відповідальність між залізницями по кожній відправці розподіляється пропорційно тарифним кілометрам, фактично пройденим цієї відправкою по залізницях, які брали участь у її перевезенні, за винятком тих, які доведуть, що шкода сталася не на їх ділянках.

§ 4. Залізниця, до якої пред'явлено вимогу про повернення відшкодування, не вправі оспорювати правильність сплати відшкодування дорогою, висуваючи цю вимогу, якщо відшкодування було визначено рішенням суду і якщо дорога, до якої пред'явлена ​​вимога, була заздалегідь повідомлена про судовий виклик.

§ 5. Вимоги про повернення виплаченого за претензією відшкодування повинні бути пред'явлені протягом 75 днів з дня фактичної сплати належної суми за претензії.

 

Розділ VIII. ЗАГАЛЬНІ ПОСТАНОВИ

Стаття 34
Розрахункова тарифна валюта

§ 1. Розрахункової тарифної валютою для оплати перевезень транзитом є швейцарський франк.

§ 2. Порядок оголошення курсу розрахункової тарифної валюти для відомостей відправників і одержувачів вантажів визначається внутрішніми законами і правилами країн, залізниці яких беруть участь у цій Угоді.

Стаття 41
Термін дії Угоди та прикінцеві положення

Ця Угода набуває чинності 1 листопада 1951 року.

Угода укладена на невизначений термін.

Ця Угода складена китайською і російською мовами. Тексти на цих мовах є автентичними. У випадках різного тлумачення текстів уточнення здійснюються по тексту російською мовою.

ПИТАННЯ:

1. Як і у якій валюті стягуються проїзні платежі?

2. Що повинна видати залізниця вантажоодержувачу після прибуття вантажу на станцію призначення?

3. Чи може одержувач відмовитись від прийняття вантажу?

4. Чи є заява про розшук вантажу пред’явленням претензії?

5. Який документ складається залізницею під час перевірки нею стану вантажу та виявлення певних невідповідностей?

6. Які зміни договору перевезення дозволяються відправникові і одержувачу?

7. В яких випадках залізниця має право відмовити в зміні договору перевезення?

8. В яких випадках залізниця звільняється від відповідальності за повну або часткову втрату вантажу, зменшення маси, пошкодження, псування або зниження з інших причин якості вантажу?

9. Яким документом засвідчується розтин вагонів, контейнерів, автопоїздів, причепів?

10. Ознайомитись із переліком вантажів, які внаслідок своїх особливих природних властивостей схильні до зменшення маси при перевезенні (усно, тобто уважно прочитати).

11. Кому належить право висунення претензій, заснованих на договорі перевезення?

12. У яких випадках здійснюється пред’явлення претензій?

13. Чи може бути пред’явлений позов до залізниці без пред’явлення претензії?

14. Строки претензійної та позивної давності.

15. Який документ укладається між залізницями про порядок розрахунків?


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. III. Практична частина.
  4. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  5. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  6. IV. Науково-дослідницька робота.
  7. IV. Практична робота.
  8. IV. Практична частина
  9. IV. Робота над темою уроку
  10. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  11. V. Робота з підручником
  12. V. Робота з підручником. с. 59-60




Переглядів: 418

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Місць вантажу. Пломбування | ПРАКТИЧНА РОБОТА №6

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.031 сек.