МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Домашнє завдання : Індивідуальні завдання до практичної роботи №2„Абсолютні величини” Завдання № 1 Плодоконсервним заводом вироблено за місяць помідорів маринованих «А»тис.банок, з обсягом банки «Б» куб.см. та томатного соку «В» тис.банок з обсягом банки «Д» куб.см. Необхідно: Визначити обсяг виробленої заводом консервної продукції в умовно - натуральних одиницях, тобто у банках місткістю «Х» куб.см. Результати оформити у вигляді таблиці. Зробити висновок.
Домашнє завдання : Індивідуальні завдання до практичної роботи №2 „Абсолютні величини” Завдання № 2 Згідно з договорами молокозаводу з приміськими господарствами, які спеціалізуються на виробництві молока , в липні надійшло молока (центнерів): 1. Господарство «Мрія» - «В» центнерів, жирність молока - «Д» %; 2. Господарство «Квітневе» - «Г» центнерів, жирність молока - «Е» %; 3. Господарство «Зелений гай» - «К» центнерів, жирність молока - «Л» %; Необхідно: 1. Визначити якою буде загальна кількість молока, яке надійде на молокозавод в перерахунку на умовне за жирністю «Ж» %. Результати оформити у вигляді таблиці. Зробити висновок.
Практична робота № 3 Тема : Відносні величини Мета : Розрахунок різних видів відносних величин Базові поняття і терміни Відносними статистичними величинами називають показники, які виражають кількісні співвідношення між явищами суспільного життя. Відносна величина показує у скільки разів одна величина більша або менша за іншу, або яку частину займає одна величина щодо іншої, або скільки одиниць однієї сукупності припадає на одиницю іншої сукупності. В залежності від бази порівняння відносні величини можуть виражатись у формі: а) коефіцієнтів – якщо база порівняння приймається за одиницю; б) процентів (%) – якщо база порівняння береться за 100; в) проміле (%0) – якщо за базу порівняння взято 1000; г) продециміле (%00) – якщо база порівняння становить 10 000; д) просантиміле (%000) – якщо база порівняння прийнята за 100 000. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|