Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Домашнє завдання : Індивідуальні завдання до практичної роботи №2

„Абсолютні величини”

Завдання № 1

Плодоконсервним заводом вироблено за місяць помідорів маринованих «А»тис.банок, з обсягом банки «Б» куб.см. та томатного соку «В» тис.банок з обсягом банки «Д» куб.см. Необхідно: Визначити обсяг виробленої заводом консервної продукції в умовно - натуральних одиницях, тобто у банках місткістю «Х» куб.см. Результати оформити у вигляді таблиці. Зробити висновок.

 

Варіант «А» (тис.банок) «Б» (куб.см.) «В» (тис.банок) «Д» (куб.см.) «Х»(еталон) (куб.см.)
1. 30,0 60,0
2. 40,0 30,0
3. 50,0 10,0
4. 60,0 20,0
5. 10,0 70,0
6. 15,0 80,0
7. 20,0 30,0
8. 25,0 45,0
9. 35,0 90,0
10. 45,0 50,0
11. 50,0 60,0
12. 55,0 30,0
13. 65,0 10,0
14. 70,0 20,0
15. 10,0 70,0
16. 42,0 80,0
17. 32,0 30,0
18. 72,0 45,0
19. 44,0 90,0
20. 47,0 50,0
21. 65,0 60,0
22. 68,0 30,0
23. 80,0 10,0
24. 85,0 20,0
25. 90,0 70,0
26. 95,0 80,0
27. 55,0 30,0
28. 64,0 45,0
29. 97,0 90,0
30. 100,0 50,0

 


Домашнє завдання : Індивідуальні завдання до практичної роботи №2

„Абсолютні величини”

Завдання № 2

Згідно з договорами молокозаводу з приміськими господарствами, які спеціалізуються на виробництві молока , в липні надійшло молока (центнерів):

1. Господарство «Мрія» - «В» центнерів, жирність молока - «Д» %;

2. Господарство «Квітневе» - «Г» центнерів, жирність молока - «Е» %;

3. Господарство «Зелений гай» - «К» центнерів, жирність молока - «Л» %;

Необхідно: 1. Визначити якою буде загальна кількість молока, яке надійде на молокозавод в перерахунку на умовне за жирністю «Ж» %.

Результати оформити у вигляді таблиці. Зробити висновок.

Варіант «В» (ц) «Д» (%) «Г» (ц) «Е» (%) «К» (ц) «Л» (%) «Ж» (%) (еталон)
1. 3,0 2,8 3,4 3,2
2. 3,1 2,9 3,2 3,0
3. 2,8 4,0 3,8 4,5
4. 3,9 3,5 4,0 4,0
5. 6,9 6,5 7,1 7,0
6. 7,0 7,5 7,4 7,5
7. 3,2 3,6 3,7 3,5
8. 4,9 5,3 5,1 5,0
9. 6,2 5,8 6,1 6,0
10. 7,5 7,9 8,2 8,0
11. 3,1 2,8 3,0 3,2
12. 2,9 2,8 2,7 3,0
13. 4,6 4,7 4,5 4,5
14. 4,2 4,1 3,8 4,0
15. 7,0 7,2 7,3 7,0
16. 7,3 7,1 7,4 7,5
17. 3,0 3,4 3,3 3,5
18. 4,7 5,0 4,9 5,0
19. 5,9 6,1 6,2 6,0
20. 7,9 7,9 8,1 8,0
21. 3,5 2,9 3,3 3,2
22. 3,1 3,0 2,8 3,0
23. 4,5 4,2 4,4 4,5
24. 4,1 4,0 3,9 4,0
25. 7,0 6,9 6,8 7,0
26. 7,7 7,5 7,6 7,5
27. 3,5 3,3 3,4 3,5
28. 5,3 5,2 5,1 5,0
29. 6,1 6,2 5,9 6,0
30. 8,0 8,2 8,1 8,0

Практична робота № 3

Тема : Відносні величини

Мета : Розрахунок різних видів відносних величин

Базові поняття і терміни

Відносними статистичними величинами називають показ­ники, які виражають кількісні співвідношення між явищами суспіль­ного життя.

Відносна величина показує у скільки разів одна величина більша або менша за іншу, або яку частину займає одна величина щодо іншої, або скільки одиниць однієї сукупності припадає на одиницю іншої сукупності.

В залежності від бази порівняння відносні величини можуть виражатись у формі:

а) коефіцієнтів – якщо база порівняння приймається за одиницю;

б) процентів (%) – якщо база порівняння береться за 100;

в) проміле (%0) – якщо за базу порівняння взято 1000;

г) продециміле (%00) – якщо база порівняння становить 10 000;

д) просантиміле (%000) – якщо база порівняння прийнята за 100 000.


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  4. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  5. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  6. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  7. II. Завдання
  8. II. Завдання на проект.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 481

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практична робота № 2 | Основні види відносних величин

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.035 сек.