Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






РОЗДІЛ ІІ. Прикладне аналітичне завдання.

2.1. Провести моніторинг основних показників зайнятості населення в Україні:

- динаміки кількості зайнятих;

- структури кількості зайнятих за видами економічної діяльності та регіонами.

2.2. Здійснити аналіз інструментарію, які використовуються Міністерством та його структурними підрозділами щодо управління зайнятістю населення:

- комп’ютерних технологій та програм;

- нормативних методик та положень.

2.3. Дати оцінку ефективності заходів щодо управління зайнятістю населення, розроблених Відділом реалізації політики зайнятості:

- використання продуктів діяльності (звітів) Відділу у реалізації повноважень Міністерства;

- вплив здійснених Відділом заходів на ефективність політики зайнятості.

 

РОЗДІЛ ІІІ. Функціональне службове завдання[4]

3.1. Самостійно підготувати аналітичну записку щодо стану та проблем сфери зайнятості працездатного населення в Україні.

3.2. Взяти участь у:

- роботі засідань Департаменту ринку праці та зайнятості;

- підготовці звітних документів та аналітичних записок Департаменту.

 

Керівник практики від ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»:   Керівник практики від Міністерства соціальної політики України:  
Доцент кафедри макроекономіки та державного управління, к.е.н.   ________________ Н.В. Федірко   Начальник Відділу реалізації політики зайнятості Департаменту ринку праці та зайнятості ______________

 

Додаток Л

Критерії оцінки результатів проходження практики студентом

Види оцінки та її критерії Максимальний бал
1. Оцінка керівником від державної установи - бази практики
1.1. Характеристика студента як члена трудового колективу
1.2. Якість та своєчасність виконання поставлених завдань
Загальна оцінка керівника від державної установи - бази практики
2. Оцінка керівником від університету
2.1. Якість та своєчасність оформлення звіту та щоденника
2.2. Вичерпність і правильність виконання завдань практики
Загальна оцінка керівника від університету
3. Оцінка комісії за захист звіту з практики
3.1. Якість презентації
3.2. Чіткі та обґрунтовані відповіді
Загальна оцінка комісії за захист звіту з практики
Загальні підсумка оцінка

Додаток М

НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ

ТА ОРГАНІЗАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПЛАН

ПІДГОТОВКИ МАГІСТЕРСЬКОЇ ДИПЛОМНОЇ РОБОТИ

ЗА ПРОГРАМОЮ «ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІКОЮ»

 


Читайте також:

  1. II. Перевірка домашнього завдання.
  2. II. Перевірка домашнього завдання.
  3. II. Перевірка домашнього завдання.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Практичні завдання.
  11. IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту
  12. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства




Переглядів: 395

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
РОЗДІЛ І. Організаційно - управлінське завдання. | Перелік Етапів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.