Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



РОЗДІЛ І. Організаційно - управлінське завдання.

1.1. Здійснити аналіз організаційної структури Міністерства соціальної політики України з точки забезпечення процесу державного регулювання зайнятості населення:

- розкрити основні правові документи, які регламентують діяльність Міністерства;

- розкрити взаємозв’язки Міністерства із іншими органами державної влади у системі вертикальних та горизонтальних зв’язків

- охарактеризувати місце Департаменту ринку праці та зайнятості в структурі центрального апарату Міністерства

1.2. Здійснити аналіз функціональних особливостей (або охарактеризувати роль) Міністерства соціальної політики в цілому та Департаменту ринку праці та зайнятості зокрема:

- розкрити основні завдання,функції та повноваження Міністерства в системі державного регулювання зайнятості населення;

- розкрити функції та повноваження Департаменту ринку праці та зайнятості, Відділу реалізації політики зайнятості та посадові обов’язки його працівників.

1.3. Обґрунтувати пропозиції щодо удосконалення системи забезпечення управління зайнятістю у Міністерстві соціальної політики України:

- інформаційного та нормативного забезпечення;

- взаємозв’язків з іншими органами державного управління, підприємствами та організаціями.


Читайте також:

  1. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  2. II. Перевірка домашнього завдання.
  3. II. Перевірка домашнього завдання.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Практичні завдання.
  12. IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту




Переглядів: 371

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Критерії оцінювання магістерської дипломної роботи ДЕК | РОЗДІЛ ІІ. Прикладне аналітичне завдання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.