МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||
Практичні завданняПід час підготовки до семінарського заняття курсанти та студенти повинні. 1. Засвоїтивизначення понять: суспільна влада, державна влада, механізм держави, державний апарат, орган держави, розподіл влад, законодавча влада, виконавча влада, судова влада, контрольно-наглядова влада. 2. Скласти в зошиті схеми: а) влада державна і влада політична - спільне і відмінне; б) механізм держави сучасної України; в) класифікація органів держави. 3. Проаналізувати розділи Конституції України і, використовуючи загальну класифікацію органів держави, визначити видову належність (за різними критеріями) таких державних органів України: Верховна Рада України, Президент України, Кабінет Міністрів України, Конституційний Суд України, Верховний Суд України. 4. Скласти таблицю «Система інститутів держави».
5. Визначити особливості будови державного апарату в державах з різними формами правління. 6. Дати відповіді на наступні питання. · Чи може політична влада бути нелегітимною? · Чи можливе існування суспільства без влади? · Назвіть і коротко охарактеризуйте основні ознаки політичної, державної влади в умовах тоталітаризму. · З якою метою формується механізм держави? Розкрийте співвідношення понять «механізм держави» та «апарат держави». Який інститут в апараті сучасної держави забезпечує функціонування системи противаг та стримань? · Чи змінюється функціональна спрямованість апарату та механізму держави в ході еволюційного розвитку держави? · Які фактори сприяють виникненню відмінних ознак у державних апаратах різних країн? · Назвіть основні сучасні моделі системи державних органів. Визначте країни, де ці моделі є найбільш типовими. 7. Проаналізувати відмінності між органами державної влади і органами місцевого самоврядування, ураховуючи те, що через органи місцевого самоврядування, як і через органи державної влади, народ також реалізує своє право на здійснення представницької демократії. Обґрунтуйте свою відповідь. Читайте також:
|
||||||||||||
|