МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Індивідуальні завданняМІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ „ХАРКІВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ”
Даниленко О.Ф.
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до виконання розрахункового завдання з навчальної дисципліни «Комп’ютерна схемотехніка» для студентів денної та заочної форм навчання за спеціальностями 6.050102-01 «Комп’ютерні системи та мережі», 6.050102-02 «Системне програмування», 6.050102-03 «Спеціалізовані комп’ютерні системи»
Затверджено редакційно-видавничою радою університету, протокол № від
Харків НТУ ”ХПІ” 2014 Методичні вказівки до виконання розрахункового завдання з навчальної дисципліни «Комп’ютерна схемотехніка» для студентів денної та заочної форм навчання за напрямком 6.0915 «Комп’ютерна інженерія» по спеціальностях 6.050102-01 «Комп’ютерні системи та мережі», 6.050102-02 «Системне програмування», 6.050102-03 «Спеціалізовані комп’ютерні системи» /Уклад.: Скородєлов В.В., Даниленко О.Ф., Гейко Г.В. – Харків: НТУ “ХПІ”, 2014. – 20 с.
Укладачі О.Ф. Даниленко, В.В. Скородєлов, Г.В. Гейко.
Рецензент В.І. Калашніков
Викладена методика виконання розрахункового завдання, метою якого є знайомство з методикою та принципами роботи основних вузлів цифрової техніки і відпрацьовування практичних навиків інженерного проектування пристроїв на мікросхемах малої та середньої інтеграції. Методика розрахована як на застосування аналітичних методів, так і на комп'ютерне моделювання. Методичні вказівки підготовлені на кафедрі “Обчислювальної техніки та програмування” і можуть бути використані для підготовки дипломованих фахівців з напряму 6.050102 «Комп’ютерні системи та мережі» спеціальностей 6.050102-01 “Комп’ютерні системи та мережі”, 6.050102-02 “Системне програмування”, 6.050102-03 “Спеціалізовані комп’ютерні системи” і інших напрямів, в яких передбачено вивчення схемотехніки сучасних ЕОМ.
Кафедра обчислювальної техніки та програмування
ЗМІСТ
Вступ..................................................................................................................................4 1. Індивідуальні завдання …………................................................................................4 1.1. Задачі для модуля І - «Комп'ютерна схемотехніка».......................................... 5 1.2. Задачі для модуля ІІ - «Комп'ютерна схемотехніка»..........................................6
2. Методика виконання завдань та приклади рішення задач……………………….. 8 2.1. Модуль І – «Комп’ютерна схемотехніка»…...……………………………….. 8 2.2. Модуль ІІ – «Комп’ютерна схемотехніка»…...…………………………….. 10 3. Рекомендації щодо оформлення звіту……………………………………………...19 Рекомендована література……………………………………………………………..20
ВСТУП
Методичні вказівки до розрахункового завдання передбачають виконання самостійної роботи з навчальної дисципліни «Комп’ютерна схемотехніка». Виконання розрахункового завдання передбачає закріплення знань та придбання практичних навичок щодо побудови, розрахунку та моделювання схем, аналогових і цифрових пристроїв. Розрахунково-графічне завдання складається з шести задач по кожному з двох модулів: Модуль 1 – «Комп’ютерна схемотехніка» (цифрові пристрої –комбінаційні схеми та тригери). Модуль 2 – «Комп’ютерна схемотехніка» (цифрові пристрої – лічильники та мультиплексори). Кожний студент одержує індивідуальне завдання відповідно до його порядкового номера в журналі групи і уточнює вихідні дані у викладача. Моделювання роботи схем проводити в пакетах Electronics Workbench (EWB) або Multisim. Ці пакети разом з коротким керівництвом користувача даються в комплекті методичних матеріалів [2]. Теоретичні відомості та матеріали довідкового характеру, які необхідні для виконання даного розрахунково-графічного завдання, наведені в рекомендованій літературі [1-5]. Виконання розрахункового завдання розглянуто на прикладах.
Індивідуальні завдання
1.1 Задачі до першого модуля - «Комп'ютерна схемотехніка»
Читайте також:
|
||||||||
|