МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тестові завдання1. Вивчення здатності товару задовольнити існуючі та перспективні потреби споживачів включається в дослідження: 1) споживача; 2) товару; 3) конкурентів; 4) мотивів поведінки покупців на ринку; 5) систем і методів реалізації продукції. 2. Вивчення місткості ринку та характеру споживчого попиту включається в дослідження: 1) ринку підприємства; 2) споживача; 3) конкурентів; 4) мотивів поведінки покупців на ринку; 5) ніші ринку. 3. Аналіз показників діяльності конкурентів за комерційним напрямом стосується: 1) прибутків, збитків, рівня рентабельності; 2) активів, основного капіталу, ринкової частки; 3) структури витрат, виробничих потужностей, наукових досліджень; 4) рівня після продажного обслуговування, ефективності реклами, кваліфікаційного рівня збутового персоналу; 5) історії розвитку, іміджу, громадської думки. 4. Основною метою сегментування ринку є: 1) оптимізувати стратегію охоплення ринку; 2) раціоналізувати ціноутворення; 3) забезпечити оптимальний товарообіг; 4) вдосконалити взаємовідносини між суб‘єктами ринку; 5) забезпечити адресність товару. 5. Сегментом вважають таку частку ринку, яка містить: 1) 30% потенційних споживачів, що купують 60% товарів підприємства –виробника; 2) 20% потенційних споживачів, що купують 80% товарів підприємства –виробника; 3) 20% потенційних споживачів, що купують 40% товарів підприємства виробника; 4)70% потенційних споживачів, що купують 30% товарів підприємства –виробника; 5) 80% потенційних споживачів, що купують 20% товарів підприємства –виробника. 6. До географічного принципу сегментації належать: 1) вік, стать, освіта; 2) тип особи, суспільний клас, стиль життя; 3) рід занять, склад родини, раса; 4) чисельність та щільність населення, структура комерційної діяльності; 5) пошук вигоди, статус користувача, рівень обізнаності. 7. Рівень інфляції є ознакою: 1) психографічного принципу сегментації; 2) поведінкового принципу сегментації; 3) демографічного принципу сегментації; 4) соціально-економічного принципу сегментації; 5) географічного принципу сегментації. 8. Привід для здійснення купівлі є ознакою: 1) демографічного принципу сегментації; 2) психографічного принципу сегментації; 3) соціально-економічного принципу сегментації; 4) географічного принципу сегментації; 5) поведінкового принципу сегментації. 9. Стратегія охоплення ринку, при якій підприємство вирішує виступати на кількох сегментах ринку і розробляє для кожного з них самостійні пропозиції, називається: 1) диференційованим маркетингом; 2) недиференційованим маркетингом; 3) соціально-етичним маркетингом; 4) управлінським маркетингом; 5) концентрованим маркетингом. 10. Якщо конкуренти практикують активну сегментацію, то підприємству доцільно застосовувати: 1) недиференційований маркетинг; 2) концентрований маркетинг; 3) диференційований маркетинг; 4) змішаний маркетинг; 4) товарний маркетинг. Тема 5.Товар в маркетинговій діяльності підприємств туристичної індустрії. План. 1. Поняття маркетингової товарної політики. 2. Поняття товару. 3. Асортимент та номенклатура товарів. 4. Ринкова атрибутика товару. Ключові слова: товар, товарна одиниця, етапи розробки товару, сервіс, види сервісу, товарна марка, торговельний знак, товарний знак, упаковка, типи упаковки, номенклатура, показника номенклатури, асортимент, показники асортименту. Читайте також:
|
||||||||
|