Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Суть, завдання та принципи МТП

МТП- комплекс заходів щодо створ-я Т і управл-я ними з метою задовол-я потреб спож-чів і отрим-я підпр-м прибутку. Завд-я: •розробка нового Т та оновл-я тих Т, що вже існують на ринку; •розробка асортименту, упаковки та Т-них марок; •забезп-я конкурентоспром-ті і якості Т; •позиціонування Т на ринку; •сегментація ринку збуту фірми; •аналіз та прогнозув-я життєвого циклу Т; •зняття з в-ва застарілих Т. Принципи: •спрямов-ь на кінц-ий результат вир-чо-збутової діял-сті; •пріоритет нужд і потреб спож-чів; •активна політика; •комплексний підхід до мети і ресурсів фірми; •наук. підхід до виріш-я М проблем; •гнучкість у досягн-і поставл-их цілей.

Рівні товару в М та їх хар-ка

А)Найпош-ша М конц-я Т за Левітом враховує очікув-я спож-чів щодо різних власт-ей Т: фізичних, інформац-х, додаткових. Існує 3 рівні Т за якими споживач оцінює Т обираючи його серед подібних: 1)Т за задумом (потреба заради якої він створ-я). 2)Т у реальному втіленні (певні власт-ті Т): якість, дизайн, упаковка, марочна назва, імідж.3)Т з підкріпл-ям(надання додатк-их послуг спож-ві: монтаж, гарантія, сервісне обсл-ня, кредитув-я). Б)Розширена конц. Т за Левітом включ заходи, котрі доп-ть Т перевершити очікув-я спож-чів і забезпечити для них дод-ву цінність. В)За Котлером Т розгляд-ся як 5-рівнева система. Кожен рівень підвищує його споживчу цінність. Рівні:1)ключова цін-ть –осн-а послуга чи перевага, яку купує спож-ч. 2)осн-ий Т -набір його функц-их хар-ик. 3)очікуваний -набір характерних ознак, які очікує отримати спож-ч, і умов, за яких він погодж-я придбати цей Т. 4)поліпшений Т перевершує за ознаками реал. очікування спож-ча. 5)потенційний - наявні можливості поліпшення Т в майбутньому.

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 550

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Види графіків ЖЦТ та їх хар-ка. | Етапи оцінки конкурентоспром-і (К) продукції.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.