Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Шкала оцінювання успішності навчання студентів та слухачів

 

Для одержання заліку слід набрати не менше 41 бала зі 100 можливих, що за наведеною нижче шкалою ECTS відповідає оцінці «задовільно».

 

Оцінка у балах Оцінка за традиційною шкалою Оцінка за шкалою ECTS
Оцінка Пояснення
90 - 100 Відмінно («зараховано»)   A «Відмінно» – теоретичний зміст курсу освоєний цілком, необхідні практичні навички роботи з освоєним матеріалом сформовані, усіпередбачені програмою навчання навчальні завдання виконані в повному обсязі, відмінна робота без помилок або з однією незначною помилкою.
82 - 89 Добре («зараховано») B «Дуже добре» – теоретичний зміст курсу, освоєний цілком, необхідні практичні навички роботи з освоєним матеріалом в основномусформовані, усіпередбачені програмою навчання навчальні завдання виконані, якість виконання більшості з них оцінено кількістю балів, близькою до максимальної,робота з двома-трьома незначними помилками.
75 - 81 C «Добре» – теоретичний зміст курсу освоєний цілком, практичні навички роботи з освоєним матеріалом в основному сформовані, усіпередбачені програмою навчання навчальні завдання виконані, якість виконання жодного з них не оцінено мінімальною кількістю балів, деякі види завдань виконані з помилками,робота з декількома незначними помилками, , або з однією-двома значними помилками.
68 - 74 Задовільно («зараховано») D «Задовільно» – теоретичний зміст курсу освоєний не повністю, але прогалини не носять істотного характеру, необхідні практичні навички роботи з освоєним матеріалом в основному сформовані, більшість передбачених програмою навчання навчальних завдань виконано, деякі з виконаних завдань, можливо, містять помилки,робота з трьома значними помилками.
60 - 67 E «Достатньо» – теоретичний зміст курсу освоєний частково, деякіпрактичні навички роботи не сформовані, багато передбачені програмою навчання навчальні завдання не виконані,або якість виконання деяких з них оцінено кількістю балів, близькою до мінімальної,робота, що задовольняє мінімуму критеріїв оцінки.
35-59 Незадовільно («не зараховано») FX «Умовно незадовільно» – теоретичний зміст курсу освоєний частково, необхідні практичні навички роботи не сформовані, більшість передбачених програм навчання, навчальних завдань не виконано або якість їх виконання оцінено кількістю балів, близькою до мінімальної; при додатковій самостійній роботі над матеріалом курсуможливе підвищення якостівиконання навчальних завдань (з можливістю повторного складання), робота, що потребує доробки.
1 - 34 F «Безумовно незадовільно» – теоретичний зміст курсу не освоєно, необхідні практичні навички роботи не сформовані, усі виконанінавчальні завдання містять грубіпомилки, додаткова самостійнаробота над матеріалом курсу не приведе до будь-якого значимого підвищення якості виконання навчальних завдань, робота, що потребує повної переробки.

 



Читайте також:

  1. II. Самостійна робота студентів.
  2. IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ
  3. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  4. IV. Зміст навчання
  5. IV. Зміст навчання
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 435

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні вказівки щодо виконання курсових робіт слухачами заочного навчання | На різних етапах дослідницької роботи в ній брало участь 520 учнів старшої школи (257 - контрольні групи; 263 - експериментальні групи).

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.