Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання 2. Складіть словосполучення, з’єднавши дані синоніми із словами, що стоять в дужках.

Звістка, повідомлення, інформація, (з училища, з дому, з телефонного вузла, з ліцею).

Безтурботний, спокійний, мирний, смирний (сон, праця, характер, людина).

Подолати, перемогти, зламати, подужати, пересилити (хворобу, відчуття страху, супротивника, волю, перешкоду).

 

Завдання 3. Розподіліть наступні слова на групи з позитивним і негативним емоційним забарвленням.

Пригоди, подвиги, злочини, діляги, трудівники, розправлятися, пограбування, однодумець, зв’язатися, зборище, нашестя, співучасник, співдружність, витівки, співпраця.

 

Завдання 4. Розкажіть про промову, яку вам довелося слухати, наприклад:

1) яскраву, цікаву промову;

2) промову, яка до глибини душі вас обурила;

3) промову, яка залишила вас байдужим.

 

Завдання 5. Опишіть коротко манери, пози, жести чотирьох своїх товаришів. Відзначте, чи задовільні їх пози, рухи, вирази обличчя, а якщо використовувалася жестикуляція, зазначте вид і якість жестів.

 

Завдання 6. Напишіть вітання:

мамі – з Міжнародним жіночим святом;

батьку – з днем народження;

бабусі – з Великоднем;

сестрі – із закінченням школи;

братові – із закінченням університету;

вчительці(лю) – із професійним святом.

· Спробуйте підібрати слова так, щоб адресат зрозумів, що це могли написати лише Ви й тільки йому.

Завдання 7. Перепишіть прислів’я, вставляючи на місці крапок пропущені сполучники. З’ясуйте функцію кожного з них.

1) Наука в ліс не веде, ... з лісу виводить.

2) ... добре жити, треба працю любити.

3) ... такий до роботи, ... до розмови.

4) В очі любить, ... за очі гудить.

5) М’яко стелить, ... твердо спати.

6) Не той урожай, ... в полі, а той... в коморі. (Нар. творч.)

· Поясніть вживання розділових знаків.

Завдання 8. Перепишіть, розкриваючи дужки. Поясніть правопис часток із різними частинами мови.

1. Той (не) зна самоти між безлюдних степів, з ким живе Леонтовича спів, той (не) відає смутку в сумні вечори, з ким говорить Франко на зорі, той (не) схибить, хто бачить крізь хащі нічні чорноморських рибалок вогні (М. Рильський). 2. Червоні маки... Скільки сягало око, жевріли і жевріли вони на луках (ні) ким (не) сіяні, але радуючи всіх (О. Гончар). 3. На луках ще трава (не) кошена, у полях красуються жита (П. Воронько). 4. Чурек і сакля — все твоє, воно (не) прошене, (не) дане, (ні) хто й (не) візьме за своє (Т. Шевченко). 5. Жайворонок висить на (не) вндимій нитці, співаючи весну. Пісня його тремтить згори, (не) перестаючи, наче ллється десь в озерце чистий і холодний (не) величкий струмінь (Ю.Яновський). 6. Небо сьогодні ясніло по-весняному, свіже й високе, вище (ні) ж (будь) коли (О. Гончар). 7. Будь (що) будь, а я туди доб’юся, і води холодної нап’юся, і спочину в літньому саду (І. Вирган). 8. (Ні) хто (не) пам’ятав, що (б) коли (небудь) замерзав струмок (О.Десняк).


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 746

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання 8. Замініть ненормативно вжитий прийменник ПО безприйменниковою конструкцією. | Завдання 9. Поясніть значення словосполучень. Спишіть, розкриваючи дужки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.