Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Початкові контакти

 

Консультант зав'язує контакт.Зав'язування контакту із потенційними клієнтами без запиту з їх боку — один із шляхів маркетингу консалтингових послуг.

 

Клієнт зав'язує контакт.У більшості випадків саме клієнт зав'язує перший контакт. Це означає, що він відчуває деякі проблеми в роботі організації і вирішує запросити консультанта з питань управління. Крім того, повинна бути причина, по якій він звертається до конкретного консультанта: мав інформацію про його професійну репутацію; колега по бізнесу був задоволений роботою даного консультанта і рекомендував його (дуже частий випадок); знайшов прізвище консультанта в регістрі або довіднику (менш частий випадок ); на клієнта справили враження публікації консультанта або його виступи на конференціях з питань управління; звертається до консультанта, що цілком задовольнив його в минулому (як ми знаємо, повторні замовлення можуть грати дуже важливу роль).

У будь-якому випадку консультант захоче дізнатися, чому клієнт вибрав саме його фірму - це важливо для консультанта.

Перші зустрічі.Важливість поведінки консультанта і його дій під час перших зустрічей із клієнтом важко переоцінити. Фактично під час зустрічі з клієнтом для обговорення конкретного завдання консультант усе ще знаходиться в процесі маркетингу своїх послуг, і не ясно, чи буде заключено контракт. Таким чином, перша зустріч повинна розглядатися як можливість завоювати прихильність клієнта і зробити на нього сприятливе враження.

Згода по питанню про те, як діяти далі.Якщо консультант і клієнт приходять до спільного висновку, щодо подальшої роботи, варто відповісти на кілька додаткових питань і узгоджувати план виконання завдання.

Що стосується оплати попереднього діагнозу або дослідження: якщо консультантові знадобилося мало часу (наприклад, 1-2 дня), то вона не обговорюється. Однак, якщо укладається контракт, консультант включає в рахунок витрачений на це час.

 


Читайте також:

  1. Види та жанри образотворчого мистецтва, методика ознайомлення з ними у початковій школі.
  2. Відчуття, сприймання як початкові рівні пізнання
  3. Закони комутації й початкові умови
  4. Зовнішня політика СРСР: зміцнення геостратегічних позицій у початковій фазі війни
  5. Інтерактивні технології в початковій школі
  6. Комплексна діагностика дошкільної зрілості як головної умови успішного навчання дитини в початковій школі.
  7. КОНТАКТИ ІЗ ЗАСОБАМИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
  8. Мета і завдання предмету образотворче мистецтво в початковій школі
  9. Міжклітинні контакти
  10. Нейрон. Нейроглія. Класифікація нейронів. Синаптичні контакти в центральній нервовій системі. Механізм синаптичної передачі імпульсів.
  11. Організаційні форми навчання у початковій школі.
  12. Пожеж у початковій стадії їх розвитку силами персоналу об’єктів




Переглядів: 508

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕМА №8 ПІДГОТОВКА | Попередній діагноз проблеми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.