МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Процес ухвалення рішення про покупкуПроцес покупки починається до здійснення акту купівлі-продажу, а його наслідки проявляються протягом довгого часу. Модель процесу прийняття рішення про покупку складається з п'яти елементів. - усвідомлення проблеми, - пошук інформації, - оцінка інформації, - рішення про покупку, - реакція на покупку. Розглянемо більш детально модель «Реакція на покупку». 1. Усвідомлення проблеми. На цьому етапі діячам на ринку необхідно виявити обставини, які підштовхують покупця до усвідомлення проблеми покупки: - які потреби виникають у споживача, - чим викликане виникнення цих потреб, - яким чином потреби споживача вивели його на конкретний товар фірми.
Ці подразники повинні бути досліджені фірмою для того, щоб розробити маркетинговий план дій. 2. Пошук інформації. Мотивований споживач буде інтенсивно займатися пошуками інформації з потрібного товару або послуги, користуючись наступними джерелами: - особисті джерела (родина, друзі, приятелі), - комерційні джерела (реклама, продавці, дилери, упакування, виставки й т.д.), - загальнодоступні джерела (засоби масової інформації), - джерела емпіричного досвіду (минулий досвід покупок, вивчення і використання товару).
Пошук інформації допомагає споживачеві орієнтуватися в товарному виборі. Звичайно такий пошук йде в чотири етапи. 1. Існують повні товарні асортименти тієї марки, що необхідна споживачеві, але він не знає всього цього різноманіття. 2. Асортименти, які споживач знає – комплект поінформованості. 3. Асортименти, які покупець може собі дозволити – це комплект вибору. 4. Вибір товарної марки, що задовольняє потреби.
Фірма повинна розробити таку систему маркетингових заходів, щоб вона ви-водила покупця одразу до комплекту поінформованості й далі до комплекту вибору. 3. Оцінка інформації. Споживач використовує інформацію для оцінки комплекту марок товару, щоб зробити остаточний товарний вибір. Цей вибір відбувається при: - оцінці властивостей товару; - помітності товару; - переконаності покупця в достоїнствах даного товару. 4. Рішення про покупку. Від бажання купити товар до остаточного рішення включається дія факторів, які можуть зруйнувати рішення або, навпаки, стимулюють його. До числа таких факторів входить: - відношення до даної товарної марки інших людей (позитивне або негативне); - непередбачені обставини (провокують або блокують). 5. Реакція на покупку – це багатоскладові психологічні дії за структурою розбиваються на наступні елементи: - покупець може бути задоволений товаром; - покупець може бути незадоволений товаром. Якщо покупець задоволений, то товар залишає собі й використовує його, по-новому або зберігає про запас. Якщо товар не задовольняє покупця, то він позбувається від нього на час або віддає для перепродажу, міняє на інший товар, продає або викидає. Для діячів ринку важливо простежити й оцінити історію використання товару, оскільки загострюється конкурентна боротьба за постійну клієнтуру й повторні покупки.
Читайте також:
|
||||||||
|