Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПРАКТИЧНА РОБОТА №17

Тема. Дослідження функцій та побудова графіків функцій за допомогою похідної

 

Мета роботи: навчитись досліджувати функції та будувати їх графіки за допомогою похідної

Наочне забезпечення та обладнання:

1. Інструкційні картки;

2. Приклади задач;

3. Роздаткові матеріали: опорні конспекти «схема дослідження функції за допомогою похідної»

4. Обчислювальні засоби: калькулятор.

 

Теоретичні відомості про схему дослідження функції за допомогою похідної. Методичні вказівки до виконання роботи.

 

Схема дослідження функцій і побудови графіків за допомогою похідної

1. Знайти область визначення функції.

2. Встановити парність (непарність) і періодичність функції.

3. Визначити точки перетину графіка функції з осями координат.

4. Визначити інтервали зростання й спадання функції.

5.Знайти точки екстремуму та обчислити значення функції у цих точках.

6.Дослідити поведінку функції на кінцях проміжків області визначення

7.Якщо необхідно, знайти координати додаткових точок, щоб уточнити поведінку графіка

функції.

8.Виконати побудову графіка функції.

Відзначимо, що ця схема є орієнтовною і не завжди потрібно виконувати її повністю. Наприклад, далеко не завжди можна точно знайти точки перетину графіка з віссю Оx, навіть якщо ми знаємо, що такі точки існують. Також часто достатньо складно дослідити поведінку функції на кінцях проміжків області визначення. У такому випадку уточнити поведінку графіка функції можна за рахунок знаходження координат точок графіка

функції, абсциси яких вибирають так, щоб вони наближалися до кінців проміжків області визначення.

Задача №1. Дослідити функцію та побудувати її графік

 

                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           

 

Задача №2. Дослідити функцію та побудувати її графік

 

                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           
                                                           

 

Питання для самоконтролю знань і вмінь

1. За якою схемою можна досліджувати властивості функції для побудови її графіка?

2. Охарактеризувати особливості виконання основних етапів дослідження функції та відображення результатів дослідження на графіку функції

 

Висновок.______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Перевірив викладач___________Оцінка_________ Дата___________

 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. III. Практична частина.
  4. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  5. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  6. IV. Науково-дослідницька робота.
  7. IV. Практична робота.
  8. IV. Практична частина
  9. IV. Робота над темою уроку
  10. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  11. V. Робота з підручником
  12. V. Робота з підручником. с. 59-60




Переглядів: 575

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Теоретичні відомості про застосування похідної. | Тема 9. Інтеграл та його застосування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.