Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ.

При вивченні наступної теми необхідно враховувати, що кожний підхід до стратегічного управління має особливості у змісті та структурі окремих етапів і підсистем, у переліку та послідовності дій у процесі аналізу, але базується на двох основних посиланнях – аналізі ситуації зовнішньому і внутрішньому середовищі господарської організації.

Найбільш зручно вивчати тему 3 згідно послідовності нижче приведеної схеми (рис. 3.1.) стратегічного аналізу підприємства.

 
 

 


Проміжне сере-довище(прямого впливу) - споживачі - конкуренти - постачальники - партнери - організації-регулятори - профспілки - місцеві органи влади
Середовище непрямого впливу (загальне) - економічне - політичне - технологічне - соціальне - екологічне
 
 
Аналіз виробничого потенціалу (цільова оцінка) - організація маркетингу на підприємстві (ФОПСТИЗ) - персонал - рівень організації вироб-ництва і управління - рівень забезпечення ресурсами - рівень виробництва (технології) - рівень науково-технічного забезпечення - фінанси, інвестиції, креди-тування та інші підсистеми

 

 


Рис. 3.1. Схема стратегічного аналізу

Аналіз та оцінка загального стану підприємства
на підприємстві

Нерозривно з стратегічним аналізом необхідно розглядати ретроспективний аналіз підприємства (на основі даних техніко-економічних показників розроблюється аналіз стратегічного рівня підприємства та дається оцінка) і аналіз ринків (припущення щодо цільових груп споживачів). На основі цих аналізів будується уявлення про систему процесів у галузі та даються наступні прогнози о розмірі і частки ринку, забезпеченості ресурсами, тенденціях НТП у галузі, тенденціях об характері розвитку “життєвого циклу” галузі.

Крім того, в процесі вивчення теми студенту необхідно навчитися робити обґрунтовані висновки про можливості підприємства й відповідно вибирати напрямки розвитку підприємства.


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 351

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ. | ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.049 сек.