Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ.

 

Система стратегічного планування базується на системі планів, які дають змогу перетворити цілі та стратегії в реальні досягнення. У процесі вивчення першого питання теми 9 необхідно розглянути зміст та структуру стратегічного плану, вимоги яким він має відповідати. Слід пам’ятати, що основою будь-якого стратегічного плану є продуктово-товарні стратегії. Існує досить багато визначень стратегічного плану, які допомагають розкривати його особливості.

При вивчені другого і третього питань слід акцентувати увагу на відмінності стратегічних програм і проектів. Передусім, програма це – орієнтація на досягнення “цілей розвитку”, а проект – орієнтація на “цілі досягнення (створення)”.

Стратегічні програми будь-якого змісту реалізуються через систему стратегічних, поточних та оперативних планів. Принципова схема взаємозв’язку цілей розвитку та системи планів приведена на рисунку 9.1.

 

 
 

 


Проект створення цеху пакування готової продукції (на 3 роки)
Програма запобігання кризи та підвищення фінансової сталості (на 8 років)
Програма підвищення конкурентоспроможності (на 6 років)
Проект розробки і освоєння нового продукту (на 2 роки)
Програма підвищення продуктивно-сті (на 7,5 років)

 

 

 
 



Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 318

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ. | Процес досягнення Процес формування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.