Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ.

 

Тема 10 присвячена вивченню найбільш інерційної підсистеми управління підприємством – організаційної структури управління (ОСУ). Організаційна структура визначає впорядкованість завдань, посад, повноважень і відповідальності, виходячи з яких підприємство здійснює свою виробничу і управлінську діяльність.

При вивченні першого питання слід мати на увазі, що зміни в структурі йдуть слідом за стратегіями. Після змін у структурі (тобто після переходу до нової ОСУ) починається наступний цикл: стратегії змінюються внаслідок змін у стратегічному мисленні, зумовленому новим етапом розвитку.

Розвиток і вдосконалення ОСУ – природний процес, що відбувається на всіх процвітаючих підприємствах світу. Ці процеси особливо актуальні для підприємств, що переходять до стратегічного управління. Внесення стратегічних змін до структури підприємства завжди породжує проблему вибору рівня диференціації та інтеграції.

Треба мати на увазі, що стратегічне управління має декілька структуроутворюючих баз: матричні структури, проектні структури, дивізіональні структури. Останнім часом почали формувати самостійні організаційні одиниці, так звані стратегічні господарські центри (СГЦ).

Наступний етап розгляду теми – це отримання відповідей на такі питання: яким вимогам має відповідати організаційна структура, з яких стадій складається процес організаційного проектування та що треба розуміти під поняттям “комплексний організаційний проект”.

Обов’язково внаслідок вивчення даної теми необхідно вміти аналізувати фактори зовнішнього та внутрішнього середовища, що впливають на ОСУ, і навчитися давати оцінку спроектованої ОСУ стратегічного типу.

ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ.

 

1. У чому полягає сутність взаємодії “стратегія-структура”?

2. Що необхідно для забезпечення ефективного функціонування стратегічних ОСУ?

3. Охарактеризуйте ОСУ, які сприяють впровадженню стратегічного управління.

4. Яку відповідальність несе керівник СГЦ у процесі розробки стратегій?

5. У чому полягає сутність і механізм формування “організаційної культури” як об’єкта стратегічного управління?

6. Охарактеризуйте різні системи мотивації, методи і послідовність формування “стратегічної поведінки”.

Література: 1, 3, 4, 5, 8, 9, 12, 20, 27, 28, 31

 

ТЕМА 11. ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЧНИХ ПЛАНІВ І ПРОГРАМ

ПЛАН

1. Роль фінансового забезпечення стратегічних планів і програм.

2. Побудова і реалізація фінансових стратегій підприємства.

3. Поточне і стратегічне бюджетування.

4. Економічні відносини між окремими підрозділами підприємств різного типу.

 

ОСНОВНІ ТЕРМІНИ І ПОНЯТТЯ: ТРАНСФЕРТНІ ЦІНИ, РИНКОВІ ЦІНИ, ФАКТИЧНА ЦІНА КІНЦЕВОЇ ПРОДУКЦІЇ, ФІНАНСОВА СТРАТЕГІЯ, ПОТОЧНЕ І СТРАТЕГІЧНЕ БЮДЖЕТУВАННЯ, БЮДЖЕТ, ДОГОВОРІВ МІЖ ОКРЕМИМИ ПІДРОЗДІЛАМИ

 


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 326

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Процес досягнення Процес формування | МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.031 сек.