МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
РОЗПОДІЛ БАЛІВ, ЩО ПРИСВОЮЮТЬСЯ СТУДЕНТАМ
РОЗПОДІЛ БАЛІВ ПО МОДУЛЯХ Студент має право на зарахування залікового модуля у разі набрання не менш, ніж 75 відсотків від максимально можливої кількості балів в межах даного модуля. При цьому враховуються як позитивні бали, так і штрафні бали за несвоєчасне виконання окремих видів навчальних завдань. За кожне несвоєчасне виконання навчального Завдання без поважних причин від загальної кількості балів, які нараховуються студенту в межах модуля, вираховується 2 штрафних бали. Нижче наводиться дані про максимально можливу та достатню для зарахування кількість балів в розрізі по модулях.
ЗМІСТ МОДУЛЬ 1. ДОГОВОРИ ПРО ПЕРЕДАЧУ МАЙНА.. 6 Тема 1-2: Особливості окремих видів договору купівлі-продажу. РІЗНОВИДИ ДОГОВОРІВ. 6 Тема 3: Дарування.. 14 Тема 4: Договори ренти та довічного утримання.. 17 Тема 5: Загальна положення про майновий найм (оренду). 20 Тема 6: Окремі види договорів найму (оренди). ПОЗИЧКА. 23 МОДУЛЬ 2. ДОГОВОРИ ПРО ВИКОНАННЯ РОБІТ. 29 Тема 1: Загальні положення про підряд. 29 Тема 8: Різновиди підряду.. 32 Тема 8: Різновиди підряду.. 35 Тема 8: Виконання науково-дослідних або дослідно-конструкторських та технологічних робіт. 39 МОДУЛЬ 3. ДОГОВОРИ ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ. 40 Тема 10: Загальні положення про послуги.. 40 Тема 11: Перевезення.. 42 Тема 11: Перевезення пасажирів, багажу та пошти. 48 Тема 11: Договори перевезення та інші договори про надання послуг у сфері перевезень. 50 Тема 12: ДОГОВІР ЗБЕРІГАННЯ.. 52 Тема 13: ДОГОВІР ДОРУЧЕННЯ ТА КОМІСІЇ 56 Тема 14: УПРАВЛІННЯ МАЙНОМ.. 61 Тема 15: СТРАХУВАННЯ.. 63 Тема 16: ПОЗИКА ТА КРЕДИТ. 67 Тема 17: ДОГОВОРИ БАНКІВСЬКОГО ВКЛАДУ ТА БАНКІВСЬКОГО РАХУНКУ 72 Тема 18: ДОГОВІР ФАКТОРИНГУ.. 74 Тема 10: Цивільно-правове регулювання розрахункових відносин. 75 Тема 20: Договори на створення і використання об’єктів інтелектуальної власності 76 Тема 21: Комерційна концесія.. 79 Тема 22: Спільна діяльність. 80 МОДУЛЬ 4. НЕДОГОВІРНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ.. 83 Тема 23: зобов’язання З ОДНОСТОРОННІХ ДІЙ.. 83 Тема 25: Окремі види зобов’язань з відшкодування шкоди.. 87 Тема 25: Окремі види деліктних зобов’язань: відшкодування шкоди, завданої каліцтвом, іншим ушкодженням здоров’я або смертю 93 Тема № 26. зобов’язання з безпідставно набутого майна.. 96 РОЗПОДІЛ БАЛІВ, ЩО ПРИСВОЮЮТЬСЯ СТУДЕНТАМ.. 97
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|