Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання 1

Виробнича система складається з двох технологічних ліній, які випускають однакову продукцію. Друга технологічна лінія у даній системі має продуктивність вдвічі більшу, ніж перша. Перша лінія приносить прибуток за одиницю часу 50 грн., а друга – 100 грн. Відмови (поломки) другої лінії відбуваються у середньому вдвічі частіше, ніж першої, тому інтенсивності відмов: l1=1, l2=2. Інтенсивності потоків закінчень ремонтів: m1=2, m2=1.

Передбачена раціоналізація системи, яку можна застосувати тільки до однієї лінії, яка дає змогу вдвічі скоротити час ремонту обраної лінії. Користуючись теорією масового обслуговування, потрібно прийняти рішення яку саме з двох ліній вибрати для раціоналізації.

Варіанти завдань

№ варі-анта
l1 2,8 1,5 1,78 3,89 1,75 1,8 2,85 1,9
l2 5,0 2,5 4,56 6,5 1,45 2,6 5,76 3,56
m1 4,5 2,75 3,45 5,67 1,67 3,75 3,56 2,45
m2 5,2 3,5 5,3 6,8 1,2 4,4 7,23 5,34
                 
№ варі-анта
l1 2,8 1,34 2,54 1,45 2,67 1,76 1,65 2,35
l2 5,56 2,46 5,76 2,79 5,94 3,47 3,46 4,36
m1 3,9 2,67 4,35 2,89 3,25 2,84 2,36 3,76
m2 6,34 3,23 6,46 3,46 6,76 4,85 4,74 5,12
                 
№ варі-анта
l1 1,56 2,47 1,78 2,9 1,76 2,54 1,74 2,85
l2 3,45 4,28 3,56 5,84 3,73 5,95 3,46 5,45
m1 2,34 3,39 2,49 3,49 2,83 3,77 2,25 3,74
m2 4,3 5,15 4,5 6,67 4,15 6,36 4,28 6,4

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 373

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
До розділу 4 | Виконання завдання 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.