Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Виконання завдання 1

Складемо граф станів системи.. Така система має чотири стани:

Стан S1 – обидва пристрої працюють;

Стан S2 – перший пристрій ремонтується (після відмови), другий працює;

Стан S3 – другий пристрій ремонтується, перший працює;

Стан S4 – обидва пристрої ремонтуються.

Позначимо інтенсивність потоку відмов першого пристрою як l1, інтенсивність потоку відмов другого пристрою – як l2, інтенсивність потоку закінчень ремонтів першого пристрою – як m1, інтенсивність потоку закінчень ремонтів другого пристрою – як m2. Граф станів такої виробничої системи наведений на рис.1.

 

Рис.1. Граф станів виробничої системи

Використовуючи задані інтенсивності відмов пристроїв і потоків закінчень ремонтів, запишемо рівняння Колмогорова у такому загальному вигляді (1) та підставимо у систему рівнянь відомі значення інтенсивностей (2).

p1(l1+l2) = p2 m1 + p3 m2

p2(l1+m1)=p1l1+p4m2 (1)

p3(l1+m2) = p1 l2 + p4m1

р1234 = 1

Де р1, р2, р3, р4 ймовірності перебування системи у відповідних станах.

1 = 2р2+1р3

21+1р4 (2)

3=2р1+2р4

р1234 = 1

Розв’язавши цю систему рівнянь, знаходимо р1=0,22; р2=0,11; р3=0,44; р4=0,22. Це означає, що в середньому 22 % часу обидві лінії працюють одночасно (стан S1), 11 % часу працює тільки друга лінія, а перша при цьому ремонтується (стан S2), 44 % часу працює тільки перша лінія, а друга при цьому ремонтується (стан S3), 22 % часу обидві лінії одночасно перебувають у стані ремонту (стан S4).

Розрахуємо прибуток, який дає система з двох ліній до початку раціоналізації за одиницю часу, позначивши як R – загальний прибуток системи, r1 – прибуток від роботи 1-ї лінії, r2 – прибуток від роботи 2-ї лінії.

R= (r1+r2)p1 + r1p2 + r2p3 (3)

R=(50+100)0,2+100×0,2+50×0,27= 66,67 грн.

Припустимо, що для раціоналізації обирається перша лінія, отже інтенсивність потоку закінчень ремонтів цієї лінії збільшується вдвічі (m1=4), а інші інтенсивності залишаються такими самими: l1=1, l2=2, m2=1. Система рівнянь Колмогорова набуває такого вигляду:

1 = 4р2+1р3;

21+1р4;

3=2р1+4р4;

р1234 = 1.

Розв’язуючи цю систему рівнянь, знаходимо р1=0,27; р2=0,07; р3=0,53; р4=0,13.

Прибуток розраховуємо за формулою (3):

R1=(50+100)0,27+50×0,53 +100×0,07= 73,33 грн.

Якщо ж вибрати для раціоналзіації другу лінію, збільшується вдвічі інтенсивність потоку ремонтів другої лінії m2=2; l1=1, l2=2, m1=2. Рівняння Колмогорова:

1 = 2р2+2р3;

21+6р4;

3=2р1+2р4;

р1234 = 1.

Розв’язуємо цю систему: р1=0,33 р2=0,17; р3=0,33; р4=0,17.

R2= (50+100)0,33+50×0,33+100×0,17 = 83,33 грн.

Оскільки R1<R2, слід застосувати раціоналзіацію до другої лінії.

Розрахунки можна провести у середовищі Mathcad, використовуючи розв’язання системи рівнянь.

 


Читайте також:

  1. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  2. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  3. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  4. II. Завдання
  5. II. Завдання на проект.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 278

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання 1 | Завдання 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.