Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання 2

 

Деяка ділянка випускає за одну годину 100 виробів, тобто інтенсивність потоку l = 1,7 виробів за 1 хв. На цій ділянці працює 2 контрольні прилади, які вибірково перевіряють виготовлені вироби з інтенсивністю 0,5 кожний. Якщо в момент надходження чергового виробу контрольний прилад зайнятий, то цей виріб відразу передається на подальші операції без проміжного контролю. Виробництво неперервне і продовжується до знаходження дефекту в одному з виробів. У цьому випадку виробничий процес зупиняється і з’ясовуються причини браку.

Слід визначити, яка частина вироблюваної продукції за таких умов підлягає контролю і яка частина пропускається на подальші операції без контролю (тобто, яка частина отримує відмову від проходження контрольних операцій).

Варіанти завдань

№ варі-анта
l 2,6 3,5 2,78 1,89 1,75 1,8 2,85 3,9
m 0,9 1,15 0,86 0,5 0,45 0,6 0,76 1,56
                 
№ варі-анта
l 1,8 2,34 2,54 1,45 1,67 2,76 3,65 2,35
m 0,56 0,86 0,76 0,39 0,94 1,47 1,46 0,76
                 
                 
№ варі-анта
l 2,56 3,47 2,78 2,9 2,76 3,54 2,74 2,85
m 0,85 1,28 0,46 1,14 1,73 1,95 0,96 1,45

Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 270

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Виконання завдання 1 | Виконання завдання 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.