Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практичні завдання

1. Схематично зобразити галузеву структуру соціального комплексу України. Який вплив має комплекс на розвиток господарства в країні та на життя людей?

2. Схематично зобразити галузеву структуру легкої промисловості.

3. За даними додатку 21 проаналізувати регіональні відмінності динаміки обсягів роздрібної торгівлі.

4. За додатком 23 виявити регіональні розбіжності в якості житла.

5. Побудувати схему галузевої структури легкої промисловості України.

6. Накреслити картодіаграму «Регіональний розвиток легкої промисловості України.»

 

Рекомендовані задачі [ 13;24]

 

Практичне заняття № 11. Економіка України як єдність регіональних соціально-економічних систем. Стан і перспективи розвитку Подільського і Карпатського економічних районів

 

Мета:

· вивчити сучасний стан розвитку регіонів в розрізі оцінки природного-ресурсного потенціалу, соціально-економічних передумов господарювання, спеціалізації, функціонально-галузевої та територіальної структури виробничої й соціальної сфери;

· вивчити регіональні проблеми, оцінити ймовірні шляхи їх ефективного вирішення та перспективи регіонального розвитку;

· проаналізувати передумови розвитку господарства названих економічних районів, їх місце в економіці України і рівень розвитку.

 

Знати:

– суть і види економічного районування;

– поняття про економічний район, його ознаки і критерії виділення;

– регіональні особливості економічного розвитку;

– особливості розвитку Подільського і Карпатського економічних районів.

 

Вміти:

– систематизувати економічну інформацію і на її основі виділити особливості територіального розвитку;

– аналізувати структуру господарства регіону та диверсифікувати його складники за значимістю;

– застосувати наукові методи регіональної діагностики для обґрунтування просторового розвитку регіону;

– розробляти рекомендації соціально-економічного та екологічного розвитку території.

Питання для обговорення

1. Поняття про регіональний соціально-економічний комплекс (систему). Роль міжгалузевих і міжрегіональних зв’язків у формуванні єдиного економічного простору країни.

2. Диференціація регіонів України за рівнем розвитку. Типологія регіонів України за рівнем і особливостями розвитку.

3. Поняття інвестиційного клімату регіонів. Оцінка інвестиційної привабливості регіонів України, їх типологія за ступенем привабливості.

4. Економіка Подільського економічного району: стан і перспективи розвитку.

5. Економіка Карпатського економічного району: стан і перспективи розвитку.

 

Питання для самостійного вивчення

1. Чинники диференціації районів України за рівнем соціально-економічного розвитку.

2. Характеристика господарського комплексу, чинників і рівня розвитку господарства Подільського економічного району.

3. Характеристика господарського комплексу, чинників і рівня розвитку господарства Карпатського економічного району.

4. Основні шляхи майбутнього розвитку хіміко-лісового комплексу Карпатського економічного району.

5. Можливі напрями вдосконалення територіальної і галузевої структури АПК Подільського економічного району.

6. Обґрунтування сільськогосподарської спеціалізації Подільського економічного району.

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 370

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичні завдання | Практичні завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.