Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методичні вказівки до розв’язання задачі № 4

1. Будують дерево рішень, де одинарна лінія – гілка дій (рішень), подвійна – гілки подій (результатів).

40 тис. грн.

 

2. Імовірний дохід за умови, що підприємство не звертатиметься до консультанта за додатковою інформацією:

- очікуваний результат дій «не звертатись до консультанта» і «виходити на новий ринок збуту» (див. формулу (5.3));

- очікуваний результат дій «не звертатись до консультанта» і «не виходити на новий ринок збуту»- 0 тис. грн., оскільки взагалі виграш буде відсутній.

Дія з максимально можливим результатом ....... тис. грн. (обираємо з двох варіантів максимальну грошову величину)

3. Імовірний дохід за умови звернення підприємства до консультанта за додатковою інформацією і одержання позитивної рекомендації:

- очікуваний результат дій «звертатись до консультанта» і «виходити на новий ринок збуту» (див. формулу (5.3));

- очікуваний результат дій «звертатись до консультанта» і «не виходити на новий ринок збуту» - -1,5 тис. грн.

Дія з максимально можливим результатом ....... тис. грн. (обираємо з двох варіантів максимальну грошову величину)

4. Імовірний дохід за умови звернення підприємства до консультанта за додатковою інформацією і одержання «негативної» рекомендації:

- очікуваний результат дій «звертатись до консультанта» і «виходити на новий ринок збуту» (див. формулу (5.3));

- очікуваний результат дій «звертатись до консультанта» і «не виходити на новий ринок збуту» - -1,5 тис. грн.

Дія з максимально можливим результатом ....... тис. грн. (обираємо з двох варіантів максимальну грошову величину)

5. Імовірнісний доход за умови звернення підприємства до консультанта ((див. формулу (5.3)).

6. Цінність інформації (звернення до консультанта) = очікуваний результат при «звертатись до консультанта» - очікуваний результат при «не звертатись до консультанта».

7. Чиста цінність інформації консультанта (з урахуванням витрат на оплату послуги) = цінність інформації – вартість послуги.

Завдання для самоперевірки знань

І. Виконайте тести:

 

1. Аспект, пов’язаний з виявленням впливу рішень, які приймаються в умовах невизначеності та конфліктності, на інтереси суб’єктів господарювання, притаманний:

a) якісному аналізу;

b) кількісному аналізу;

c) усі відповіді правильні.

2. Якісний аналіз дає можливість:

a) визначити чинники й зони ризику;

b) розрахувати ступінь окремих ризиків і ризику певного виду діяльності в цілому;

c) визначити ймовірність появи випадку втрат (імовірність реалізації ризику);

d) ідентифікувати можливі ризики.

3. Втрати, пов’язані зі зміною ставлення покупців (реальних або потенційних) до продукту, що його виготовляє підприємство, у бік переваги інших продуктів, — це :

a) матеріальні втрати;

b) фінансові втрати;

c) репутаційні втрати;

d) усі відповіді помилкові.

4. Втратами від здійснення виробничої діяльності можуть бути:

a) зниження прогнозованих обсягів виробництва й реалізації продукції;

b) зниження цін реалізації продукції;

c) непередбачені штрафи та стягнення;

d) зміна курсу грошей, валюти, цінних паперів.

5. За умов катастрофічних збитків і низької ймовірності виникнення втрат доцільним є такий напрям зниження ризиків, як:

a) створення резерву;

b) зовнішнє страхування;

c) прийняття ризику;

d) розподіл ризику.

6. Прийняття ризику є доцільним за умови:

a) низької ймовірності втрат високого рівня збитків;

b) великої ймовірності втрат і низького рівня збитків;

c) низької ймовірності втрат і низького рівня збитків;

d) усі відповіді помилкові.

 

7. Ступінь ризику – це:

a) характеристика можливості виникнення ризикового фактору;

b) характеристика можливих збитків, які можуть виникнути в ризикованих випадках;

c) характеристика ухилення від заходів пов’язаних з ризиком.

8. Назвіть метод кількісного аналізу, який застосовують у випадку, коли фірма володіє значним обсягом аналітико-статистичної інформації:

a) аналітичний;

b) статистичний;

c) використання аналогів.

 

9. Кількісний аналіз ризику полягає у:

a) ідентифікації ризику, класифікації всіх можливих ризиків, виявленні джерел невизначеності;

b) числовому вираженні розмірів окремих ризиків;

c) оцінці ймовірності та чинників виникнення ризику.

 

ІІ. До визначень, наведених у колонці А таблиці, доберіть відповідні економічні категорії, наведені в колонці Б.

Колонка А Колонка Б
1.Область, якій притаманні втрати, величини яких перевищують розміри розрахункового прибутку, але не перевищують загальної величини валового прибутку. а) Мінімальний ризик
2. Область, що відзначається рівнем втрат, який не перевищує розміри чистого прибутку. б) Недопустимий ризик
3. Область, характеризується відсутністю будь-яких втрат при здійсненні операцій з гарантією одержання, як мінімум, розрахункового прибутку. в) Підвищений ризик
4. Область, що визначається можливими втратами, близькими до розміру власних засобів.. г) Критичний ризик
5.Область, що відзначається рівнем втрат, який не перевищують розміри розрахункового прибутку. д) Відсутній ризик

 

 

Тема 7 - Суб’єктивне сприйняття ризику

Мета:Розкрити психологічний та мікроекономічний аспект сприйняття ризику особою, що приймає рішення.

Джерела знань:

- конспект лекцій;

- література:[15, c.38-49], [31, c.265-281], [33, c.343-347].

Після опрацювання теми студент повинен:

1) знати:

а)зміст наступних економічних категорій:

Корисність, гранична корисність, авантюра, інтуіція, ставлення до ризику, рандомізованість, особа нейтральна до ризику, особа схильна до ризику, особа несхильна до ризику, детермінований еквівалент, премія за ризик, розпізнавання ризику, фактор ризику.

б) відповіді на логічні питання

7.1 Розкрийте аксіому існування детермінованого еквівалента.

7.2 Охарактеризуйте схильність та несхильність особи до ризику.

7.3. Проаналізувати поведінку суб’єкта за неподільного блага.

7.4 Роз’ясніть психологічну особливість суб’єктів при прийнятті рішень.

2) вміти:

а) виконувати проблемні завдання


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. III. Інформаційне забезпечення задачі
  4. IIІ. Інформаційне забезпечення задачі
  5. IV. Алгоритм вирішення задачі
  6. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  7. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  8. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  9. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  10. IV. ПРИКЛАДИ ТИПОВИХ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ТА ПОРЯДОК ЇХ РОЗВ’ЯЗАННЯ
  11. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  12. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті




Переглядів: 637

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні вказівки до розв’язання задачі № 3 | Завдання №1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.