Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання №1

Визначте ставлення до ризику за таких функцій корисності:

а) U(x) = a + bx, b > 0;

б) U(x) = a – be-x, b > 0;

в) U(x) = log(x + b), x > -b;

г) U(x) = x2, x ≥ 0.

 

Завдання №2

Обґрунтуйте, що функція корисності U(x) = min{aix + bi} характеризує несхильність до ризику особи, а функція U(x) = mах{aix + bi} – схильність до ризику.

 

Завдання №3

Спробуйте охаратеризувати з точки зору теорії сподіваної корисності поведінку героїв п’єси Карпенка-Карого «100 тисяч». Зокрема:

1) на підставі дій та висловлювань Калитки дайте оцінку ступеня його несхильності до ризику;

2) які дії Калитки та його компаньйона, на їх думку, були спрямовані на зменшення ступеня невизначеності;

3) дайте оцінку субєктивної імовірності Калитки успіху операції «100 тисяч»;

4) які конрдії Калитки могли б запобігти його фінансовому краху?

 

 

Завдання №4

Функція корисності має виглад:

U(x) = aх2 + bx + с.

Дослідити, за яких значень параметрів а, b, с та на яких проміжках вона відображає схильність, несхильність та нейтральність до ризику.

 

а)розв’язувати задачі

Задача №1

Два підприємства мають тимчасово вільні кошти відносно 50 і 100 тис. грн., для яких розглядають дві альтернативи використання:

1) придбання безризикових державних облігацій під 7% річних;

2)фінансування інвестиційного проекту. При цьому за невдачі (імовірність 0,4) підприємство втрачає усі свої кошти, а у разі успіху – дохід повторюється.

За оцінками експертів визначено корисність різних сум доходів (табл. 7.1).

Таблиця 7.1

Корисність різних сум доходів підприємств

Корисність Дохід, тис. грн.
Підприємство 1
Підприємство 2

Визначити варіант вкладання грошей з критерієм найімовірнішого доходу, корисність доходів для двох підприємств та можливу поведінку менеджерів.

 

Задача №2

Функція корисності підприємця має вигляд U(X) = 3arctg(24x - 8). По інвестиціях передбачається отримати 1,2 млн. грн. із σ2 = 0,04млн.2.

Який гарантований дохід для підприємця (з урахуванням премії за ризик), що рівнозначний участі у проекті?

 

Задача №3

Знайти детермінований еквівалент та премію за ризик лотереї з програшем 2 та виграшем 12, з ймовірностями 0,5, за функції корисності U(X) = 0,2x2.

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 331

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні вказівки до розв’язання задачі № 4 | Методичні вказівки до розв’язання задачі № 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.