Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання 1, варіант 1.1.

 

Визначити втрати як наслідок загибелі людини вдома протягом року при землетрусі, якщо вона мешкає в населеному пункті N, і знаходиться в помешканні 1/3 доби.

Вихідні дані:

- причина загибелі – дія факторів ураження землетрусу;

- глибина гіпоцентру землетрусу – Н, км;

- максимальна амплітуда коливання сейсмографа на відстані 100 км від епіцентру землетрусу – Zm, мкм;

- відстань від населеного пункту до епіцентру землетрусу – R, км;

- будинок, де мешкає людина, багатоповерховий цегляний, збудований без урахування сейсмічної стійкості;

- населений пункт знаходиться в районі, який підлягає впливу сейсмічних хвиль визначеної інтенсивності один раз у 100 років.

Варіанти завдання – дивись табл. 1.

Таблиця 1

Варіанти завдання та значення параметрів H, Zm, R.

Варіанти завдання 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7
H, км
Zm, мкм 105 106 106 106 107 108 109
R, км

 

Завдання 2. Цивільний захист як система заходів щодо запобігання та захисту людини від надзвичайних ситуацій: визначення, мета організації і здійснення, правова основа, завдання і заходи.

 

Завдання 3. Тест № 1. До факторів ураження, що утворюються при зруйнуванні радіоактивно-небезпечного об’єкту, відносяться такі:

 

№ з/п Відповідь Так - +, Ні - –
Радіоактивно заражена місцевість.  
Первинна хмара зараженого радіоактивними речовинами (РР) повітря.  
Вторинна хмара зараженого РР( за рахунок пилоутворення) повітря.  
Уламки конструкції об’єкту, що рухаються під час аварії.  
Заражена РР вода у джерелах питної води.  
Заражені РР предмети на місцевості.  
Заражені РР предмети харчування.  
Заражені РР люди, тварини, рослини.  
Хворі на променеву хворобу люди, тварини, рослини.  
Опромінені іонізуючими випромінюваннями об’єкти.  

 

Затверджено на засіданні кафедри регіональної економіки

„____” ______________ 201___ року. Протокол № ______.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II варіант
  4. II. Завдання
  5. II. Завдання на проект.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 623

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Надзвичайна ситуація в районах розташування офісу та підрозділів фірми утворюється в наслідок зруйнування хімічно-небезпечних об’єктів. | ВИРОБНИЧІ ФУНКЦІЇ, ТИПОВІ ЗАДАЧІ ДІЯЛЬНОСТІ ТА УМІННЯ ЩОДО ВИРІШЕННЯ ТИПОВИХ ЗАДАЧ ДІЯЛЬНОСТІ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.