МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Організаційна система державного управлінняВажливою особливістю соціальних відносин є те, що на їх формування впливають політичні умови життя суспільства. Взагалі політикаі державне управління— надзвичайно близькі й пов'язані між собою явища. Більше того, державне управління є однією з найважливіших частин внутрішньої політики держави. Саме політичним шляхом визначається система органів виконавчої влади, система управління, встановлюються її головні засади (принципи) та характерні риси. Ще Вудро Вільсон, засновник науки державного управління у СІЛА, видавши в 1887 р. книгу "Дослідження управління", стверджував, що управління — це продовження політики. Державне управління здійснюють органи виконавчої влади, які організаційно відокремлені від органу законодавчої та органів судової влади. "Державна влада в Україні, — встановлює ст. 6 Конституції, — здійснюється на засадах її поділу на законодавчу, виконавчу та судову". В українському законодавстві вперше ідея поділу влади з'явилася у Декларації про державний суверенітет України, яку прийняла Верховна Рада тоді ще Української РСР 16 липня 1990 р. і в якій було закріплено, що "державна влада в Республіці здійснюється за принципом розподілу на законодавчу, виконавчу, судову". Ці положення суперечили чинній на той час Конституції Української РСР і тому в подальшому до неї були внесені зміни й уточнення, які відобразили нові реалії суспільного і державного життя України, у тому числі здобуття нею незалежності 24 серпня 1991 р. Виконавча влада— це сукупність державних органів і установ, що здійснюють владно-політичні і владно-адміністративні функції. Це своєрідна система, в якій кількісно домінують різні органи й установи, які діють у сфері вузько визначеного державного управління. Для їх позначення нерідко використовують терміни "адміністративний апарат" або "апарат держаного управління". Відповідні органи й установи займаються управлінською адміністративною діяльністю, однак за своєю природою вони не є органами, що здійснюють урядові (політичні) функції. Водночас необхідно зазначити, що адміністративний апарат іноді розглядається як складова уряду. В будь-якому випадку між ними існує тісний взаємозв'язок, вони є органічною єдністю. Проте управління, у тому числі й державне, є настільки динамічним і мінливим явищем, що завдання Конституції полягає у тому, щоб закріпити лише її принципову схему і модель організації. В її нормах не має бути детального правового закріплення і регулювання всіх питань організації і діяльності всієї системи органів виконавчої влади — це завдання низки законів, що мають бути прийняті на її основі. Читайте також:
|
||||||||
|