МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ГРИГОРІАНСЬКИЙ КАЛЕНДАРУ 325 році юліанський календар на Нікейському соборі був прийнятий як обов’язковий для всіх християн. У цей час день весняного рівнодення припадав на 21 березня, в часи ж Юлія Цезаря — на 24 березня. День весняного рівнодення пов’язувався у християнській релігії зі святом Пасхи, яке поступово пересувалось на середину весни і згодом могло стати зимовим святом. У зв’язку з цим було вирішено зробити Пасху рухомим святом, яке повинно було відзначатися після весняного рівнодення — 21 березня і не пізніше 25 квітня. У XVI ст. весняне рівнодення перемістилось на 11 березня за юліанським календарем. Тому католицьке духовенство вирішило провести календарну реформу. Ініціатором її став папа римський Григорій XIII. В основу реформи були покладені принципи, запропоновані у 1576 р. італійським ученим, лікарем і астрономом Алоїзієм Ліліо. В комісію з реформи календаря ввійшли вчені астрономи і духовні особи. Основним її завданням було повернути весняне рівнодення на 21 березня і надалі запобігти накопиченню різниці між календарним і тропічним роком. Реформу провели у 1582 р. таким чином: після 4 жовтня слід було рахувати не 5, а 15 жовтня. Отже, початок весни у наступному 1583 р. повертався на 21 березня. Щоб запобігти у майбутньому запізненню календаря, було змінено систему вставляння високосних днів. Порівняно з юліанським календарем, у григоріанському в кожні 400 років вставляли на З високосних менше, а саме, зберігши попередню систему високосу, не вважали високосними лише рубіжні роки століть, перші два числа яких не діляться на 4. Наприклад, 1600, 1700, 1800, 1900 і 2000 у юліанському календарі були б високосними, а у григоріанському лише ті, (в цьому випадку 1600 і 2000), дві перші цифри яких діляться на 4. Решта високосних років вставлялась, як і в юліанському календарі. Григоріанський календар за тривалістю року на 24 секунди довший від тропічного року, тому відставання на одну добу настане тільки через 3323 роки, що буде мати практичне значення в далекому майбутньому. Рахунок часу за юліанським календарем стали називати старим стилем , за григоріанським — новим стилем. Але новий стиль був спочатку прийнятий лише у протестантських і католицьких країнах, а в православних — зберігався старий стиль, що було наслідком рішень Константинопольського собору православних церков, хоча і визнавалася неточність юліанського календаря і необхідність створення нового — точнішого. Читайте також:
|
||||||||
|