МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Тести, вправи, завданняТест №1. Визначте, яке із джерел формування доходів домогосподарств України є основним: а) пенсії, стипендії, грошова допомога; б) доходи від продажу сільськогосподарської продукції; в) доходи від підприємницької діяльності та самозайнятості; г) оплата праці; д) вартість продукції, отриманої від особистого підсобного господарства; е) пільги та субсидії; є) інші надходження.
Вправа №1. Розрахуйте структуру споживання двох споживачів. Доход першого становить 150 грн. на місяць, другого – 700грн. Їхні щомісячні витрати у гривнях були такими:
Чим пояснити суттєві відмінності у структурі споживання. Які потреби передусім задовольняються на низькому рівні доходів?
Завдання №1. Проаналізуйте ситуацію. До вітрини магазину підходять два покупці, котрі мають однакові заробітні плати й однакові суми грошей у гаманцях. Дивлячись на ціну розкладеного на вітрині товару, перший із них каже: «Занадто дорого». Другий зауважує: «Цілком доступна ціна». Чим, на ваш погляд, можуть бути зумовлені такі різні оцінки?
Завдання №2.На основі даних «Статистичного щорічника України за 2008 рік» та Державного бюджету поточного року, проаналізуйте рівень доходів та витрат домогосподарств України.
6.4. Питання для самоконтролю 1. Що таке домогосподарство? 2. Які економічні ознаки та функції домогосподарства в ринковій економіці? 3. Які виробничі ресурси постачають підприємствам домогосподарства? 4. Яким чином домогосподарства беруть участь в економічному кругообороті ринкової економіки? 5. З яких основних елементів складається місячний бюджет (доходи і витрати) домогосподарства (сім’ї)? 6. У чому полягає закон Енгеля? 7. Як відображуються на окремих домогосподарствах України кризові явища? 8. Визначте чинники, під впливом яких формується добробут сім’ї? 9. Що таке мінімальний споживчий бюджет?
Тема 10. Міжнародні економічні відносини
10.1. Питання для самостійної роботи студентів 1. Міжнародний поділ праці. Світове господарство. 2. Форми міжнародних економічних відносин. Світові інтеграційні процеси. 3. Міжнародна торгівля. Зовнішньоторговельна політика держави. Торговельний баланс країни. 4. Міжнародна валютна система. 5. Міжнародні фінансово-кредитні установи. 6. Форми міжнародного підприємництва. Міжнародне підприємництво на території України. 7. Платіжний баланс країни. Платіжний баланс України. 8. Особливості входження України у сучасне світове господарство. Україна і ЄС. 9. Економічні аспекти глобальних проблем. Основні економічні категорії і поняття: Валюта; валютний курс; вільна економічна зона; експорт; імпорт; лібералізм; ліцензування; міжнародна валютна система; міжнародне підприємництво; міжнародний поділ праці; міграція робочої сили; платіжний баланс; принцип порівняльних переваг; протекціонізм; світова торгівля; світова ціна; світове господарство; світовий банк; система золотовалютного стандарту; система золотого стандарту; система плаваючих валютних курсів; торговельний баланс; міжнародні фінансово-кредитні установи.
10.2. Пошукові питання 1. Охарактеризуйте сучасний світовий риок і назвіть його основні риси. 2. Які форми державного регулювання міжнародної торгівлі Вам відомі? 3. У чому полягають відмінності політики вільної торгівлі та протекціонізму? 4. Покажіть різницю між прямими і портфельними інвестиціями. 5. Проаналізуйте принципи й особливості міграції робочої сили в Україні. 6. Назвіть основні категорії бажаних емігрантів для більшості країн світу. 7. У чому Ви бачите спільне та відмінне між твердою та конвертованою валютою. 8. Визначте фактори, які заважають зовнішній конвертованості української валюти. 9. Які аспекти розвитку інтеграційного процесу в Європі є сприятливими та несприятливими для України? Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|