МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||
Тести, вправи, завдання
Тест №1. Чому на сучасному етапі розвитку цивілізації окрема країна не може існувати ізольовано від інших? Виберіть із запропонованих відповідей ті, які ви вважаєте правильними: а) у країні може загальмуватися технічний прогрес; б) можуть виникнути проблеми з міграцією робочої сили; в) країні буде важко долати митні бар’єри; г) для задоволення потреб населення у речах і послугах необхідно залучати більше ресурсів, і витрати виробництва будуть вищими.
Тест №2. Уявімо, що між Україною і США діє система плаваючих валютних курсів. Виберіть, які з наведених нижче ситуацій можуть підвищити або знизити курс гривні: а) США здійснюють стосовно України пільгову тарифну політику; б) американські споживачі масово почали споживати українське вино «Троянда Закарпаття», чим скоротили споживання вітчизняних напоїв; в) в Україні триває інфляція; г) в економіці США передбачається скорочення виробництва; д) Україна здійснює політику «дорогих» грошей.
Тест №3. Що найбільше із запропонованих варіантів заважало України посісти гідне місце у світовому господарстві? а) традиційні зв’язки з країнами СНД; б) низька конкурентоспроможність товарів та послуг; в) відсутність досвіду ринкових відносин; г) нераціональна структура економіки.
Вправа №1. Між країною А та іншими країнами мали місце такі зовнішньоторговельні операції: купівля резидентами країни А цінних паперів іноземних фірм – 60 млн.дол.; імпорт товарів і послуг у країну А – 110 млн.дол.; експорт товарів та послуг з країни А – 130 млн.дол.; продаж цінних паперів фірм країни А іноземцям – 70 млн.дол.; імпорт золота у країну А – 70 млн.дол.; грошові перекази з інших країн у країну А – 40 млн.дол. Складіть платіжний баланс країни А.
Вправа №2. Країни А і В виробляють таку кількість товарів Х і У:
Знайдіть обмінний коефіцієнт (умови горгівлі), якщо кожна країна спеціалізується на основі принципу порівняльних переваг.
Вправа №3. Обмінний курс мексиканського песо становить 12,5 песо за 1 дол., французького франка – 5 франків за 1 дол. Визначте курс франка щодо мексиканського песо.
Завдання №1. Для систематизації уявлень про міжнародні валютно-фінансові організації заповніть таку таблицю:
10.4. Питання для самоконтролю 1. У чому заключається сутність міжнародного поділу праці та які його форми? Які особливості міжнародного поділу праці в сучасних умовах? 2. Сутність та структура світового господарства. 3. Назвіть та охарактеризуйте основні форми міжнародних економічних відносин. 4. У чому заключається сутність міжнародної торгівлі та зовнішньоторговельної політики держави? Їх загальга характеристика. 5. Спільне та відмінне торговельного та платіжного балансів країни. 6. З’ясуйте сутність основних форм міжнародного підприємництва. Як розвиваються ці форми в Україні? 7. Дайте характеристику міжнародних фінансово-кредитних установ. 8. Чим викликаються особливості входження України у сучасне світове господарство? 9. Назвіть і охарактеризуйте основні економічні аспекти глобальних проблем.
V. Теми рефератів* 1. Економічна теорія та економічна політика в умовах перехідної економіки України. 2. Економічне зростання та його особливості на сучасному етапі. 3. Трансформація відносин власності в Україні. 4. Економічна система сучасної України. 5. Гроші в Україні. Грошова реформа 1996 р. 6. Ринкова конкуренція, її види та роль в ринковій економіці. 7. Біржі: сутність, види та роль в ринковій економіці. 8. Банки в ринковій економіці. Банківська система України. 9. Ринок праці (робочої сили) в Україні. 10. Особливості ринкової інфраструктури в сучасній Україні. 11. Розподіл доходів в ринковій економіці. 12. Заробітна плата та її форми. Заробітна плата в Україні. 13. Економічна суть прибутку. 14. Сімейний бюджет в Україні: структура надходжень та витрат. 15. Підприємництво в Україні. 16. Ресурсний потенціал України та ефективність його використання. 17. Підприємство в ринковій економіці. Форми підприємств в Україні. Законодавство України про підприємство та підприємництво. 18. Фермерство в економіці України. 19. Державні підприємства в економіці України. 20. Домогосподарство як суб’єкт ринкової економіки. Особливості домогосподарств у сучасній Україні. 21. Менеджмент та маркетинг у підприємницькій діяльності. 22. Заробітна плата в Україні. 23. Реформування аграрного сектора економіки України: мета, зміст, наслідки. 24. Безробіття в ринковій економіці. Ринок праці та безробіття в Україні. 25. Інфляція: сутність, види та антиінфляційне регулювання. Інфляція в Україні. 26. Сучасні моделі державного регулювання економіки. 27. Податки як засіб державного регулювання економіки. Податкова система України на сучасному етапі. 28. Державний бюджет. Державний бюджет в Україні. 29. Державна політика доходів та її особливості в Україні. 30. Макроекономічне регулювання в Україні. 31. Входження України у сучасне світове господарство. 32. Освіта як фактор економічного зростання. 33. Світова фінансово-економічна криза 2008-2009 рр. та Україна. 34. Антимонопольна діяльність держави в Україні. 35. Еластичність попиту та пропозиції. 36. Теорії вартості. 37. Теорії заробітної плати. 38. Теорії прибутку. 39. Рентні відносини в умовах сучасної ринкової економіки. 40. Доходи населення в сучасній Україні. 41. Проблема бідності в сучасній Україні. 42. Малий бізнес в Україні. 43. Колективні підприємства в системі ринкових відносин. 44. Підприємницький доход та фактори його зротання. 45. Особливості функціонування сільських господарств в Україні. 46. Роль менеджменту в діяльності вітчизняних підприємств. 47. Необхідність та проблеми розвитку маркетингу в Україні. 48. Реклама як засіб комунікативного зв’язку в маркетингу. 49. Маркетинг в освітній галузі. 50. ВВП України: рівень, динаміка, перспективи зростання. 51. Тіньова економіка в сучасній Україні. 52. Циклічність як форма руху ринкової економіки. 53. Особливості безробіття в перехідній економіці України. 54. Досвід регулювання безробіття в арубіжних країнах. 55. Історія та особливості інфляції в Україні. 56. Вплив інфляції на реаьні доходи вчителів. 57. Державний бюджет України на поточний рік. 58. Дефіцит державного бюджету та державний борг України. 59. Особливості бюджетної політики в Україні. 60. Грошово-кредитна політика в Україні. 61. Україна і СОТ: проблеми взаємодії. 62. Етапи розвитку ЄС. 63. Економічні аспекти глобальних проблем. 64. Платіжний (торговельний) баланс України. 65. Міжнародна валютна система. 66. Міжнародне підприємництво на території України. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||
|