Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання 4.2.2 Визначення доз радіоактивного опромінення населення при перетинанні місцевості, яка заражена радіоактивними речовинами (зон радіоактивного зараження)

Доза опромінення може бути визначена за середнім рівнем радіації під час подолання зони радіоактивного зараження. Рівні радіації спочатку усереднюють за довжиною маршруту, а потім за часом подолання зон зараження.

Вихідні дані :

1. Рівні радіації, які виміряні у різних точках маршруту перетинання на час t після аварії - Р(1) t, P(2) t, …….P(n) t , або максимальний рівень на маршруті РМАХ;

2. Початок перетинання зони - t поч.

3. Довжина маршруту L та швидкість подолання V;

5. Умови подолання зон зараження

Порядок вирішення

Визначають коефіцієнт послаблення - КПОС., та тривалість перетинання зон радіоактивного зараження – Т = L / V , а також час наближення до середини зони як t СЕР.ЗОНИ = t поч. + 0.5Т

- розраховують середній рівень радіації на маршруті руху на час його виміру t як середньо арифметичне значення – складуються рівні радіації в окремих точках маршруту і сума поділяється на число замірів:

РСР.t = [Р(1) + Р(2) ......+ Р(п)] / п;

- середній рівень радіації приводитися до одній годині після аварії з допомогою коефіцієнту Кt;

- рівень радіації з одній години після аварії перераховується на час наближення до середини зони, отримуючи РСЕР.ЗОНИ

- за середнім рівнем радіації на час наближення до середини зони розраховується доза опромінення.

Примітка: тоді як звісні ні рівні радіації в окремих точках маршруту а максимальний рівень, то середній рівень отримують як максимальний поділений на чотири (це один з імовірних випадків).

Приклад 4.2.2Рівні радіації на маршруті руху команди ЦО на 3 години після аварії склали в рівновіддалених точках маршруту значення – 4; 14; 60; 16; і 6 рад/годину. Довжина маршруту в зоні зараження 60 км. Розрахувати дозу, яку отримає команда, якщо швидкість руху – 30 км/год., початок перетинання зони – за 6 годин після аварії, засіб перетинання – автомобілі.

Розв’язування:

- середній рівень радіації на маршруті на 3 години після аварії –

РСР.3 = (4 + 14 + 60 + 16 + 6)/ 5 = 20 рад/год.

- рівень радіації, приведений до одної години: Р1 = 20 / 0.645 = 31 рад./г.

- час подолання маршруту в зоні зараження: Т = 60 /30 = 2 години.

- час наближення до середини маршруту: tСЕР.ЗОНИ = 6 + 2/2 = 7год.

- рівень радіації на час наближення до середини зони:

РСЕР.ЗОНИ = 31 / 0.465 =14 рад/год.

- коефіцієнт послаблення дози опромінення для автомобілів: КПОС. = 2

- доза опромінення за час подолання сліду хмари: ДПОД.= 14*2 /2 =14 рад.

 

Завдання 4.3.3 Визначення допустимого терміну перебування (тривалості) населення в зоні радіоактивного зараження по допустимій дозі опромінення

Вихідні дані :

1. Рівень радіації у визначеному місці на час t після аварії - Рt.

2. Початок опромінення (роботи в зоні) - t поч

3. Допустима доза опромінення - ДДОП.

4. Умови перебування населення в зоні


Читайте також:

  1. A) Оцінка захисних споруд за ємністю – визначення коефіцієнта Квм.
  2. CMM. Визначення моделі зрілості.
  3. I визначення впливу окремих факторів
  4. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  5. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  6. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  7. II. Завдання
  8. II. Завдання на проект.
  9. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  10. II. Населення
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 469

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання 4.2 Оцінка фактичної радіаційної обстановки | Порядок вирішення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.