1. Навести приклади застосування підприємствами концепції соціально-етичного маркетингу. Чим обумовлений перехід до цієї концепції?
2. Назвати відмінні характеристики концепції маркетингу та концепції інтенсифікації збутової діяльності.
3. Навести приклади використання маркетингу некомерційними структурами України.
4. У вигляді таблиці навести характеристику системи управління підприємством, що використовує різні концепції системи управління (традиційну та маркетингову) за наступними ознаками: орієнтири планування, адаптація до зовнішнього середовища, особливості побудови організаційної структури управління, критерії добору працівників апарату управління, принципи управління, стиль управління, функції управління.
Таблиця 1
Особливості організації управління підприємством маркетингової та не маркетингової орієнтації
Традиційне управління
Маркетингове управління
Тести
1. Концепції соціально-етичного маркетингу відповідає наступна орієнтація комерційної діяльності:
а) постійне і неухильне підвищення якості продукції, що виробляється фірмою
б) гармонізація відносин між виробником, споживачем і суспільством
в) підвищення економічної ефективності виробництва товарів та здійснюваних послуг
2. Концепції удосконалення виробництва відповідає наступне твердження:
а) покупці не купуватимуть товар фірми, якщо вона не докладе значних зусиль для стимулювання збуту
б) споживачі будуть добре ставитися до товарів, які поширені і доступні за ціною
в) споживачі будуть прихильні до товарів, що мають найвищу якість та добрі експлуатаційні властивості
3. Відмінні риси ринку маркетингової орієнтації полягають в тому, що:
а) державна політика захищає інтереси національного товаровиробника
б) державна політика спрямована на підвищення якісних характеристик продукції