Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практичні завдання

1. Навести приклади застосування підприємствами концепції соціально-етичного маркетингу. Чим обумовлений перехід до цієї концепції?

2. Назвати відмінні характеристики концепції маркетингу та концепції інтенсифікації збутової діяльності.

3. Навести приклади використання маркетингу некомерційними структурами України.

4. У вигляді таблиці навести характеристику системи управління підприємством, що використовує різні концепції системи управління (традиційну та маркетингову) за наступними ознаками: орієнтири планування, адаптація до зовнішнього середовища, особливості побудови організаційної структури управління, критерії добору працівників апарату управління, принципи управління, стиль управління, функції управління.

Таблиця 1

Особливості організації управління підприємством маркетингової та не маркетингової орієнтації

Традиційне управління Маркетингове управління
   

 

Тести

1. Концепції соціально-етичного маркетингу відповідає наступна орієнтація комерційної діяльності:

а) постійне і неухильне підвищення якості продукції, що виробляється фірмою

б) гармонізація відносин між виробником, споживачем і суспільством

в) підвищення економічної ефективності виробництва товарів та здійснюваних послуг

 

2. Концепції удосконалення виробництва відповідає наступне твердження:

а) покупці не купуватимуть товар фірми, якщо вона не докладе значних зусиль для стимулювання збуту

б) споживачі будуть добре ставитися до товарів, які поширені і доступні за ціною

в) споживачі будуть прихильні до товарів, що мають найвищу якість та добрі експлуатаційні властивості

 

3. Відмінні риси ринку маркетингової орієнтації полягають в тому, що:

а) державна політика захищає інтереси національного товаровиробника

б) державна політика спрямована на підвищення якісних характеристик продукції


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 398

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Навчально-методичні вказівки для практичних занять | В) державна політика стимулює задоволення потреб споживачів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.