МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Практичні завданняМетоди витратного ціноутворення[25 с.76] Витратні методи ціноутворення полягають в тому, що основою для визначення ціни є базові витрати на одиницю продукції, до яких додається надбавка - величина, що покриває невраховані витрати і прибуток. Через це їх часто називають „витрати плюс". Цими методами в ринковій системі господарювання визначають нижню межу ціни, відтак кінцева ринкова ціна може бути вище за неї. Сферою застосування витратних методів є ситуації, де збут гарантований, наприклад, при ціноутворенні на такі товари: • дорогу принципово нову, тобто унікальну продукцію; • товари штучного виробництва (на замовлення); • товари на держзамовлення (об'єкти ВПК, космічні дослідження, будівництво об'єктів, НДДКР та ін.); • продукцію, для якої держава обмежує рівень рентабельності; • продукцію підприємств - монополістів. Основою витратного ціноутворення є формування ціни як суми трьох елементів: змінних витрат на виробництво одиниці товару; середніх постійних витрат; питомого прибутку. Ціни, розраховані на основі витрат, називаються витратними. Виділяють 3 види таких цін, кожен з яких відповідає певній меті щодо покриття витрат і прибутковості: гранична ціна, ціна беззбитковості (технічна), цільова ціна. Гранична ціна - це найнижча межа ціни, яка дорівнює змінним витратам на одиницю продукції її ще називають короткостроковою нижньою межею ціни. Гранична ціна = Середні змінні витрати. (6) Компанія не може поставити ціну нижче граничної. Будь-яка ціна, що перевищує граничну, дозволяє отримати додаткові кошти для покриття постійних витрат і здобути прибуток. Граничну ціну використовують у виняткових випадках, наприклад: • при отриманні особливих замовлень (для найпривабливіших клієнтів); • при отриманні додаткового замовлення, якщо є недовантажені виробничі потужності. Ціна беззбитковості (технічна ціна) повністю покриває всі витрати виробництва і реалізації конкретного обсягу продукції. її визначають величиною повної собівартості продукції, що включає всі постійні й змінні витрати (або прямі і непрямі, або основні і накладні, або інші види, залежно від класифікації витрат, яку використовує підприємство). Ціна беззбитковості називається довгостроково нижньою межею ціни. Ціна беззбитковості = Повна собівартість. (7) Ціну беззбитковості розраховують тільки для певного обсягу продажу. Тому ціну беззбитковості визначають для кожної з гіпотез про обсяги продажу окремо і використовують для встановлення діапазону мінімальних цін. Цільова ціна - ціна, яка дозволяє не тільки покрити витрати, але й отримати запланований прибуток. Розраховується таким чином: Цільова ціна = Базові витрати + Надбавка (8) Читайте також:
|
||||||||
|