МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Індивідуальні навчально-дослідні завдання з курсу1. Предмет, завдання і функції шкільної психодіагностики. 2. Психодіагностична діяльність учителя початкових класів. 3. Сучасний стан шкільної психодіагностики. 4. Види шкільної психодіагностики. 5. Принципи психолого-педагогічної діагностики. 6. Характеристика процедури психодіагностичного обстеження. 7. Психологічний діагноз. Види діагнозів за Л. С. Виготським. 8. Критерії психологічного діагнозу. 9. Психологічний прогноз. Розробка рекомендацій. 10. Етичні принципи психодіагностичної роботи вчителя початкових класів. 11. Організація та зміст роботи медико-психолого-педагогічних комісій. 12. Загальна характеристика психодіагностичного методу. 13. Класифікація психодіагностичних методів. 14. Вимоги до психодіагностичного інструментарію та їх користувачів. 15. Загальна характеристика молодшого шкільного віку. 16. Типові проблеми початкової школи. 17. Напрямки психодіагностики в початковій школі. 18. Методики дослідження уваги молодших школярів. 19. Методики дослідження сприйняття. 20. Методики дослідження уваги. 21. Методики дослідження пам’яті. 22. Методики дослідження мислення. 23. Діагностика шкільної зрілості. 24. Проблема дослідження інтелекту дітей. 25. Діагностика розумового розвитку молодших школярів. 26. Діагностика розвитку особистості молодшого школяра. 27. Діагностика самооцінки молодшого школяра. 28. Діагностика емоційно-вольової сфери молодших школярів. 29. Діагностика причин неуспішності молодших школярів. 30. Діагностика здібностей учнів початкових класів. 31. Дослідження міжособистісних стосунків молодших школярів. 32. Проективні методи в шкільній психодіагностиці. 33. Специфічні особливості психологічного обстеження молодших школярів. 34. Принципи організації та зміст корекційно-розвивальної роботи з молодшими школярами. Питання до заліку з дисципліни «Основи наукових досліджень» 1. Визначте задачі дисципліни «Основи наукових досліджень». 2. Охарактеризуйте предмет і об’єкт дисципліни «Основи наукових досліджень». 3. Дайте визначення поняттю «Наука», «наукові дослідження», «наукознавство», «наукове дослідження». Розкрийте їх зміст. 4. Охарактеризуйте метод і методологію наукових досліджень. 5. Охарактеризуйте рівні психолого-педагогічних досліджень. 6. Розкрийте структуру процесу наукових психолого-педагогічних досліджень. 7. Дайте загальну характеристику етапу підготовки і організації психолого-педагогічного дослідження. 8. Дайте визначення поняттю «реферат», «курсова робота», «дипломна робота», «магістерська робота». 9. Розкрийте структуру курсової роботи в педагогічному коледжі. 10. Дайте визначення і розкрийте метод бесіди, інтерв’ю. 11. Назвіть і розкрийте різновиди інтерв’ю. 12. Дайте визначення і розкрийте метод анкетування, його типи. 13. Охарактеризуйте види анкети за формою, за змістом питань і за функціями питань. 14. Дайте визначення і розкрийте метод спостереження, його види і вимоги до нього. 15. Дайте визначення і розкрийте метод експерименту, його види,особливості. 16. Розкрийте етапи проведення психолого-педагогічного експерименту. 17. Дайте визначення і розкрийте метод тестів. 18. Дайте визначення і розкрийте метод соціометричного опитування. 19. Охарактеризуйте психолого-педагогічний супровід розвитку молодшого школяра. 20. Розкрийте особливості діагностики майбутніх першокласників. 21. Розкрийте особливості вивчення вчителем процесу формування навчальної діяльності учнів. 22. Розкрийте особливості вивчення вчителем особистісних якостей учня. 23. Охарактеризуйте вивчення міжособистісних стосунків учнів. 24. Розкрийте особливості діагностики розвитку уваги учнів. 25. Розкрийте особливості діагностики розвитку мислення. 26. Розкрийте особливості діагностики розвитку мовлення. 27. Охарактеризуйте методи діагностики пам’яті молодшого школяра. 28. Охарактеризуйте методи діагностики уяви молодшого школяра. 29. Охарактеризуйте особливості вивчення навчальної мотивації молодшого школяра. 30. Розкрийте особливості діагностики емоційного стану молодшого школяра.
Читайте також:
|
||||||||
|