МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Практична роботаТема:Об'єкт і завдання словотвору. Мета:Шляхом виконання усних та письмових вправ поглибити знання студентів про словотвір, його завдання. Обладнання:таблиці, схеми розбору. Завдання для виконання: Завдання 1.. До кожного з наведених слів знайдіть твірне слово. Визначте твірну основу і спосіб словотворення. Плавати, витівка, відвідувати, планерист, планеристка, рівнина, краплина, плутанина, крутанина, подорож, дивувати, шефствувати, вухастий, крилатий, смертельний.
Завдання 2.. Утворити від іменників дієслова; визначити способи словотвору: Голова, золото, магніт, відновлення.
Завдання 3.. Вправа - приклад. Побудувати до слова "сонце" словотвірне гніздо.
Завдання 4.. Поясніть, чи можна слова лівої колонки вважати твірними до слів правої колонки. Доведіть. Смертник — безсмертник Туризм — туристський Турист — туристичний Будувати — будівельний Будівля — будівний Завдання 5.Утворіть слова, основи слів на базі словосполучень, визначте твірні суфікси. Універсальний магазин Молода гвардія Проводити воду Перекатити поле Водна ємність Практична робота Тема:Словотвірна структура слова в українській мові. Мета:Шляхом виконання усних та письмових вправ поглибити знання студентів про словотвірну структуру слова в українській мові. Обладнання:таблиці, схеми розбору. Завдання для виконання: Завдання 1.. Випишіть слова з похідними основами і визначить твірну основу для кожного з них: Золоте гроно старовинних куполів, архітектурні шедеври Растреллі, люстра травневих каштанів, структурні світлі квартали Лівобережжя, бузкові алеї і справжня окраса Києва дніпровські мости - - це все образ нашого міста де сива давнина й новітні творіння поєдналися гармонійно, радуючи людину, тішачи її зір, хвилюючи так, що й справді: "Як тебе не любити, Києве мій? " Завдання 2.Доберіть по 10-12 однокореневих слів з такими коренями: роб, лис, мов, каз, ход, у ч, буд (вибрати один корінь). Розташуйте їх у порядку твірних основ.
Завдання 3.. Продовжить ряди спільнокореневих слів (по горизонталі і по вертикалі); назвіть спосіб творення. Сонце → сонячний → ... соняшник → ... Сіль → солити → ... соляний → ... солевар → ... Слово → словник → ... дослівний → ... словесний → ...
Завдання 4.. Зробіть словотвірний і морфемний аналіз слів: Послідовник, порадник, пристінок, затінок, притулок, поленок, вартівник, піддзеркальник, правопорушник, дворушник, шовкомотальний, шовкомотальник.
Читайте також:
|
||||||||
|