МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Практична роботаТема:Способи словотвору Мета:виконавши усні та письмові вправи. Поглибити знання студентів про способи словотвору. Обладнання:таблиці, схеми розбору. Завдання для виконання: Завдання 1.. Вправа - переклад. Побудувати до слова "вода" словотворче гніздо. Завдання 2.. Утворіть слова, основи слів на базі словосполучень, визначте твірні суфікси. Молода гвардія Проводити воду Універсальний магазин Водна ємність
Завдання 3.. За допомогою суфіксів -ость, -ств-о, -ізм, -аці-я, -цтв-о, -очк-а, -еньк-а, -інн-я, -анн-я, -6-а, -ун, -ак(-як), -ул-а (-юл-а), -ищ-е утворіть слова і визначте, в яких стилях української мови вони можуть вживатися. Завдання 4.. Наведіть приклади слів, утворених різними способами (суфіксальним, префіксальним, префіксально-суфіксальним, префіксально-постфіксальним, суфіксально-постфіксальним, основоскладанням, без афіксальним).
Завдання 5.. Від слів: хліб, син, брат, сестра, утворіть похідні з суфіксами зменшеності та пестливості. Побудуйте з ними речення. Визначте. Якого стилістичного відтінку надають вони тексту.
Завдання 6.. Порівняйте наведені слова. Визначте, які смислові і стилістичні відтінки має кожне слово, за допомогою яких суфіксів вони виражаються. Багач, багатий, багатир; гуляння, гулянка, гульня, гульба, гульбищі, гульки; гуркіт, гуркотнеча, гуркотня, гуркотнява; донець, дончанин, дончак; далечінь, далечина, далина, далеч; дощик, дощичок; жартівник, жартунець, жартунчик.
Практична робота Тема:Осново- і словоскладання. Абревіація. Мета: Поглибити знання студентів про осново- і словоскладання, абревіації, шляхом виконання усних та письмових вправ. Обладнання:таблиці, схеми розбору. Завдання для виконання: Завдання 1.. Доберіть з "Орфографічного словника" по 3 приклади на всі морфологічні способи словотворення. Визначте твірні основи їх і словотворчі засоби.
Завдання 2.. У наведених словах знайдіть префікси і суфікси. Визначте, чи можна лише на підставі цього вважати, що ці слова утворилися суфіксальне префіксальним способом. Укушений, уболівальник, увільнений, схильний, схильність, склепан, склепаний, скерованість, розрідженість, розрізувач, розпушувач, оповідач.
Завдання 3.. Утворіть від початкових частин кожного твірного слова складноскорочені слова.
Завдання 4.. Утворіть похідні слова на основі сурядних сполучень окремих слів. Завдання 5.. Розшифруйте абревіатури і поясніть, як вони утворилися Держустанова, втуз, ощадкнижка, профспілка, МХАТ, Донбас, дзот, ХТЗ, ККД, НОП, завмаг, філфак, завуч, райбаза. Читайте також:
|
||||||||
|